هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

شـّر و ور

پنجشنبه, ۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۴۶ ق.ظ

واقعا  م . گاندی ، این حرفو زده ؟؟؟

"لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان"

این قسمتی از یه متن بوده  منتصب به  مهاتما  گاندی.

اگه واقعا  اون گفته باشه خیلی چرند گفته. مزخرف میگه.

آدم بیخودی بوده .  ( نه . حالا بیخود که نبوده . برای گفتن یه حرف اشتباه  یا بخشی از افکار غلط  که خود آدم ها رو متعم به بیحود بودن نمیکنن که .  حاالا ادم بیخودی نبوده. اما چرت که گفته . )..

آیا واقعا آدم ها مطابق لیاقتشون زندگی میکنن؟؟؟؟ 

خب معلومه که نه.

چرند گفتی خیلی مهاتما. خوشم نمیاد ازت . دری وری میگی.

خبب البته که آرزوهاشون هم نمسازه کیفیت زندگی رو

....


عرضم کنم که ،

آقا ، این یه تسته برای ادامه مطلب. 

چرا ادامه مطلب  opene ????  رمزی  روومزی ؟ چیزی آخه...

اهرجند که کسی اینجا نیست اما از این به بعد اصلا  ادامه مطلب سرکاری میذارم. گاهی خالی و گاهی پر.  اما همیشه ادامه مطلب میذارم....  ( این یه نوع خل بازیه ... ).


من فک میکنم باید اینجا رمزی چیزی داشته باشه. اما من بلد نیستم کجاست.
حوصله  ور رفتن هم ندارم که پیدا کنم چی به چیه.  هعععععععععععی. بلاگفا رو  دل داشتی ؟ بجز اون گند بزرگش ، خیلی خوب بود. فضاشو دوس داشتم....


2 هم میخواستم بگم. یااادم رفت. نمیدونم چی بود. لابد مهم نبوده دیکه.

3 هم خدارو صد هزار مرتبه شکر. صبوری باید کرد. صبوری.   اما اینکه  صبر ماهم میتونه حلوا بسازه از غوره ،؛ نمی دونم.

چاره ای نیست. باید صبر کرد. و باید شکر خدا رو بجا آورد.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۱
مریم م.م

نظرات  (۱)

به نام پاییز، که همه چیز از پاییز زیبا شروع شد.
پاییز فصل آواز دلهای عاشقانه
پاییز فصل آغاز شبهای دلبرانه
بر تمام پاییزیهای مهربان مبارک.

پاسخ:
مبارک باشه بهشون .
اما من ،  بهار  رو  دوست دارم. فصل زندگی و شروع نو ...

پاییز برام غم انگیزه...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی