هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

ترامپ و یوفو ؟؟؟؟؟

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ب.ظ

دوناد ترامپ رای اورد . راستش اهل سیاست نیستم و بویی از سیاست نبردم.  :-)

 من فقط از صبح تا حالا که یادم میاد ترامپ رای اورده با خودم فکر میکنم که :

  آیا  ترامپ هم مثل باقی ریس جمهوران آمریکا و اهالی کاخ سفید ، درگیر  یوفو ها و این قضایا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اگر حقیقت داشته باشه ، آیا  اونا ، با  ترامپ  هم ارتباط برقرار میکنن ؟؟؟



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
مریم م.م

نظرات  (۵)

سلام
فعلا نمیشه درباره ترامپ نظر داد. تا حالا یک تاجر بوده و از اینن ب بعد رییس جمهور قویترین کشور جهان. این کمی ادمو میترسونه که کلید سلاحههای هسته ای دست ی ادم نادان باشه.
اما یوفوها . دومین باره درباره یوفوها پست گذاشتی. یوفوها حتی قبل از انسانها هم بوده اند. ب همین خاطر از انسانها پیشرفته تر هستند. و کلی چیز درباره جهان هستی میدونند ک ادمها نمیدونیم.
انسانها انقدر خودخواه هستن ک فکر میکنن تنها موجودات باهوش این عالم هستن و این خنده داره.
پاسخ:
سلام .

هیلاری یا ترامپ ؟ من نمیدونم . اما تصورم بر اینه همه چیز از خیلی قبل معلومه. خیلی قبل ، یعنی خیلی قبل تر از چند ماه یا چند سال قبل. ...

در مورد یوفوها ،
پش شما از اونایی هستین که بشدت اعتقاد دارین .اما  اینکه با مطالعه حرف میزنین یا شکمی  رو نمیدونم ....
فک میکنم مساله مربوط به یوفو ها خیلی پیجیده تر از این حرفها باشه که به سادگی بشه در موردش نظر داد اونم به این شکل با اطمینان.  مساله یوفو  ، علاوه بر پیچیدگی ، برای من ترسناک هم هست.  با همه اینا معتقدم یک روز همه چیز روشن میشه بالاخره.

میدونید ؟ یه زمانی بی صبرانه و البته مضطرب منتظر 2012  یودم. همه چیز رو 2012 بود .حتی ایمییلی ساخته بودم 2012 فلان.  دنبال تحقق پیش بینی های  " نوستر آداموس" بودم . شاید دو تا سه سال ...
2012 گذشت...
و ...
حالا
بیصبرانه منتظر 2025 هستم...
اگه کمی دقیق باشیم متوجه میشیم که جهان ب این بزرگی با اون همه ستاره و کهکشان و غیره فقط نمیتونه برای ادمها ساخته شده باشه. .تازه کسی چه میدونه داخل سیاه چاله ها چه خبره..یا ضد ماده اصن چیه. می دانی میگن قسمتی از جهان ماده هست و قسمتی دیگه ضد ماده...اینو خدا هم اشاره کرده ک همه چی رو زوج آفریده...حتی ماده یه ضد ماده داره..حالا میتونه چیزی از ضد ماده تشکیل بشه؟
یا میگن اگه کسی وارد سیاه چاله ها بشه میتونه زمان رو میتونه دور بزنه و برگرده ب زمان قبل یا بره زمانهای بعد...
حالا فکر میکنی این همه فقط برای آدمهاست.من ک فکر نمیکنم
پاسخ:
موجودات باهوش فرازمینی...
...
...
توقف زمان. چیزی که سالهای ساله دنبالشن. ... و من بشدت علاقمند به فیلم های تخیلی اون ...
 
دارم فک میکنم چرا این موجودات باهوش فرا زمینی با ما ها بدن؟؟؟   خب چرا یکی نمیشن؟؟  درست مثه انسان و جن ...

درباره اینکه ایا بعضی ها تونستن با یوفوها ارتباط برقرار کنن یا نه هنوز ثابت نشده ولی شواهدی هست از برخورد انسانها با بشقاب پرنده ها.. همشونو نمیشه نادیده گرفت البته بعضیهاشون واقعی نیستن ولی بعضیها فکر میکنم حقیقت دارن.
همونجور که جن ها وجود دارن و از برخورد جن ها با آدمها حرفها خیلی شنیده ایم. و یا ارواح..
خدا تشکیلاتی ساخته ک هیچ وقت کسی نخواهد تونست حتی یک میلیاردم را بفهمه و درک کنه...

پاسخ:
چققققققدر جالب.  دارم کامنت ها رو یکی یکی میخونم و زیرش حرفامو میزنم. زیر قبلی از انسان و جن نوشتم و اومدم تو این کامنت و خوندم دیدم شما هم به انسان و جن اشاره کردین. خیییییییییییییییییلی برام جالب بود.
  :-)))
واما اینکه ارتباطشون . برام عجیبه که شما که اینقد معتقدین و یه سری اطلاعات    آشنایی دارین تو این مورد ، چه جوری تو ارتباط شک دارین؟ چطور منکر پرونده های  "موفان"  میشین؟؟؟
این همه وقت و هزینه کلان ، برای تخیل و به بازی گرفتن نیست.
یه چیزایی هست که بالاخره روزی روشن میشه...
بله. تشکیلات خداست دیگه. اگه نه که اون خدا نبود و ما بندش...

در بودن یوفوها و فرا زمینی ها هیچ شکی ندارم. همونجور ک ب خدا اعتقاد دارم بدون اینکه ببینمش. و از نشانه هاش ب وجودش پی میبرم..همه این دنیا نمیتونه فقط برای آدما باشه..تازه ما فقط چهار بعد رو درک میکنیم. ولی بی نهایت بعد داریم ک ما فقط چهار بعدشو درک میکنیم.
اما درباره برخورد یوفوها با ادمها باید با وسواس برخورد کنیم چون همه الان برای خودشون داستان درست کردن .
اما از کجا میدونی اونها بد هستن. نمیشه گفت مریم..
پاسخ:
نگفتم بدن .
گفتم با ما ها بد ن.  یعنی ماها رو دوس ندارن مثلا. 
پس مردان سیاه پوش و ترسوندن آدمایی که دیدتشون و وووو










"گاهی برای نتیجه باید در جهت معکوس رفت ".
یوفو هایی ک فقط با پریزدنت های غارتگر بزرگ رابطه دارند ؟

کامنت ها از خود متن جالب تر بود !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

کشوری که با بزرگترین دروغهای تاریخی کلکسیون داره رکوردار ...

پاگذاشتن روی ماه ( دروغ بزرگ قرن ) ، 11 سپتامبر ( دروغ کبیر قرن ) .و ...و ... و...



پاسخ:
خب نه لزوما. ..

منکر این نمشم که بخشی داستانسراییه. اما همش رو نه . 
11 سمپتامبر هم از پیش تعیین شده بود . درست مثه انتخاب دونالد ترامپ...  اما از نظر من بیسواد سیاسی 11 سپتامبر هنووز  معماهای حل نشده ی زیادی داره که هرکسی از دید خودش تحلیل میکنه ...


من سیاست بلد نیستم هیچی. نمیفهمم اصلا. اما میدونم یه قدرت بزرگی هست که همه چیز رو هدایت و تعیین میکنه.
شما به من بگو  این دروغ های بزرگی رو که معتقدی ، رو کیا تعیین می کنه ؟؟؟ تصمیم گیرنده هاش کیان. کشور که دروغگو نمیشه. کیا توش این دروغ ها رو میسازن و برنامه ریزی میکننن و اجرا.؟؟


شاید شما ازاونایی هستین که

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی