هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

اسکول

شنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ

وای خدا جون .
از این پسره  حالم بهم میخوره دیگه . واقعا عق میزنم.

ببین کی سرش بالا بیارم و صاف و صوفش کنم.

مرتیکه .

خجالتم نمیکشه. بی شخصیت .

اویزون که هست. برای اولین بار غلط کردم شماره دادم به یکی.  اما خی چی میگفتم ؟  شمارمو نمیدم ؟ نمیتونم بدم ؟؟ 

خر .

 هی زنگ   این جزوه چیه . اون جزوه فلان .  

دانشگاه تموم شده ؟   رو برد زدن دانشگاه تموم شده ؟؟؟؟ 

نادان .

خنک.

برنامه امتحانی رو برام تلگرام میکنی ؟؟؟

منم نوشتم برنامه من با شما فرق میکنه . تو سایت دانشگاه هست . شماره دانشجویی و شناسنامه رو بزنین.


اسکول.

یعنی چشمام گشاد میشه وقتی بعضی حرف ها رو اس ام اس میکنه یا تلگرام .

کلا تعطیله خیلی .


تازه خنگه خدا ، مثلا لیسانس عمران بوده قبلا. 

همهی  تعطیل بازی هاش یه طرف ؛   مدل حرف زدنش  عقم میگیره.

قرررررررررربونت.  خیلی خانووومی.   عزززیزم.   چطوووووری ؟   ...

خاک بر اون سرت کنن. بی شخصیت. این چه مدل جرف زدنه.  بزنم تو دهنت ؛ دندونانت بریزن ؟؟ آشغاله نفهم.

یعنی تو چه جوری به خودت جرات میدی با من اینطوری حرف بزنی ؟ هان ؟

آلاغ.

یعنی  قربونت رو اینقد غلیظ میگه که عق میزنم اساسی. 

وحشتناک دارم تحمل میکنم. میگم تعطیله بابا  . منظوری نداره.   اما

عنقریب  سرش بالا میارم.

باید حد خودش رو بدونه مرتیکه.

 این همون فوضوله اس که میگفت : دستت چی شده ؟ 

جرا ازدواج نکردی ؟


خوبه همش 5-6 بار دیدمش و حرف زدیم. 

الانم ,

غلط به کارم شد زنگ زدم بهش ،  برای آقای ح  ، شماره دکتر فلان رو از این بگیرم.

زنگ زدم ذوق مرگ شده بود خاک بر سر. سریع پریدم تو قرو قمبزش  و حرفمو زدم. 

حالا اینم ناز بیا که من شمارشو فقط به تووووووووووو میدماااااااااااا. به کسی ندیااااااااااااااا.

چی کارش داری ؟؟؟ اخه من فوضولم.


خر.

نادانه الاغ .

چلمنگ.

مشنگ.

2 راه بیشتر ندارم یا ازش در برم همیشه ، یا اینکه عنان اختیار از کف بدم و آنچه که شایسته شه بهش بگم ..

مردتیکه ی تعطیله اسکول.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۱۱
مریم م.م

نظرات  (۲)

سلام
فکر میکنم حدود 4 روز دیگه تولدته. تولدت مبارک.پیش دستی کردم.
میبینم بازهم عصبانی میشی هرازگاهی.
بعضی ها فقط بلد نیستن چی رو کجا و به چه کسی بگن.و زمان میبره که بلد بشن اینجورچیزها رو. پس خودتو ب خاطر اینکه دیگران درست تربیت نشدن اذیت نکن.
میبینم که داری درس میخونی و... خوبه ...خوب.
بعضی ها از اینکه میبینن بعضی ها تنهان تعجب میکنن. فقط نمیدونن که اونها تنهان چون فقط تنهان.چون فقط یکی مثل خودشون اطرافشون نبوده.

پاسخ:
سلام.
فکر میکنید ؟
عجب !!



-  تولد شما هم پیشاپیش مبارک .

-  بعضی ها چندش اصلا. ...

-  :-) . زگهواره تا گور دانش بجوی.  بقول  بعضی ها  "سرگردونم "  یا بقول ریس دانشگاه  " جنونه" .



آدم ها همه خوب هستن مگه اینکه عکسشو ثابت کنن. فکر کنم اما تو به برعکس این اعتقاد داری.
امروز دو خطا از تو گرفتم. یکی این بود که زود عصبانی میشه و بعدی اینکه فکر میکنی ادمها بد هستن مگه عکسشو ثابت کنن. چهارتا اشتباه ازت گرفتم فقط مونده یکی...
پاسخ:
سلام .

آره . متاسفانه زود عصبانی میشم. درسته. قبول.

دومی رو قبول ندارم. چرا اینو میگین؟؟؟  من همیشه معتقد بودم همیشه و همه جا خوب وبد هست و وووووو....
البته مثه شما مثبت هم نیستم. همّّه خوبن و اینا . نه .
خیلی ها نیاز به اثبات بدی هاشون نیست. همونجور که خیلی ها نیاز به اثبات خوبیشون نیست و موج مثبت ارسال میکنن...

  اگه در مورد اون یارو میگین واقعا با غلظت مشمئز کننده ای  بعضی حرفها رو میگه . ممکنه یکی دیگه همون حرفها رو بزنه و عین خیالت هم نباشه. خیلی ها تو تلفن میگن قربان شما و فلان و بسار  . خیلی هم عادیه. خودم هم تو مکالمات تلفتی شاید خیلی وقتها بکار ببرم.  اما مال این یارو یه جور  ناجوریه  خیلی...


دوتای دیگه چی بود ؟ یادم نیس. پذیرفته بودمشون؟؟  میشه دوباره بگین ؟؟؟


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی