هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

جواب کامنت جناب اسراپ

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۵۵ ق.ظ



1. سلام.
2.
همه آدم ها آزادند ک چگونه بیندیشند. خوبی این دنیا اینه ک همه ی جور فکر نمیکنن. اما بعصی وقته بعضی نظرها و عقاید انقدر متفاوت میبینی ک دچار حالت عجیب میشی. پست امروزتو فک کنم این حالتو بهم دست داد. چون اصلا فکر نمیکردم اینجوری فکر میکردی .و من ک همیشه فکر میکنم ادم ها رو سریع میتونم بشناسمو ب چالش کشیدی...بگذریم
3.
فکر کنم برای اولین بار...با تمام پاراگرافی ک درباره دل بستن بود به شدت مخالفم.اینکه کسی واجد شرایط دل بستن باید باشه که نه تنها شغل خودش بلکه حتی شعل پدرش هم باید استاندارد داشته باشه واقعا یک فکر کاملا مادی گرایانه و به شدت وحشتناک ..البته از نظر من...است. یا باید 3تا 5 سال بزرگتر باشه و این جور حرفها. نمیدونم واقعا دنیا خیلی عوض شده یا من خیلی عقب افتاده ام که اینجور طرز فکرها توی کتم نمیره.

 

 

 

1)      علیک سلام. خوبین؟ نه فک نکنم زیاد خوب باشین با این نوشته هام.
2)
یکم واضحتر بگین. مگه چی نوشتم که بدتون اومد یا نپسندیدین یا افکارتون رو بهم ریخت یا ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پست امروزتو فک کنم این حالتو بهم دست داد. چون اصلا فکر نمیکردم اینجوری فکر میکردی.

بعد خوندن کامنتاتون ، رفتم دوباره پست رو خوندم. یادم نمیومد جی گفته بودم تو اون پست. یادم اومد چی بوده

اخه چی گفتم مگه ؟؟؟؟

گفته بودین آدم ها رو همه رو خوب میدونین مگه اینکه خلافش ثابت شه این جملاتتون  انگار خلافش رو بهتون ثابت کرد. بخصوص اون " خدانگهدار " آخرش. L

 

3) شما ازدواج کردین؟؟  اگر ازدواج نکردین یا اگه کردین برگردین به عقب   و  عاقلانه و منظقی بهم جواب بدین :
حاضرین با دختری که 4-5 سال  ازتون بزرگتر باشه ازدواج کنین؟؟؟
یا حاضرین با دختری که پدرش معتاد و مافنگیه ازدواج کنین؟؟


ببینید ؛ نگین که  اوووه اون دختر بیچاره چه گناهی داره که باباش معتاده و کارتن خواب ،  یا قاتل و زندونی  ،  لظفا اینا رو بهم نگین. خودم اینا رو میدونم. شعار ندین. شاید آدم تو یه سنی تن به خیلی چیزا بده و خیلی چیزا رو نادیده بگیره و صرفا عشق رو درنظر بگیره .خوبی و متانت و ارزشهای طرف مقابلش رو صرفا در نظر بگیره.
آره . درسته. شااااااید تو سنی ریال مثلا تا 25 -26 سالگی اینحوری باشه ..
.
اما وقتی که از یه سنی رد میشه دیگه نمیشه شعار داد و ....
میدونی ؟ واقعیت اینه که خواه ناخواه شما داری یه خونواده برای خودت انتخاب میکنی . خونواده ای که تا آخر زندگی باهاتن و با فرهنگی که من و امثال من دارن بساز و بسوز و  اینجور حرفا .  خب طبیعیه که شما در انتخاب این خونواده باید دقت کنی. بهترین انتخاب رو داشته باشی.   هرچند که مادر بچتون یه دختر فوقالعاده باشه از همه نظر ، اما اگه  بچه تون یه خاله فاسد داشته باشه یا اگه یه دایی معتاد و مافنگی داشته باشه ،  خواه ناخواه در زندگی شما هستن. خاله بچه تونه یا دایی بچه تونه. نمیتونین که با همه قطع ارتباط کنین.نمیتونین که ... تو زندگی شما هستن...
ببین اینا واقعیت زندگین. خودم هم میگم اون دختر لایق چه گناهی کرده که تو اون خونواده اس و گل مرداب و این حرفا ... همشو میدونم. ولی بیا به زندگی یکم واقع بینانه نگاه کنیم...
منکر این نمیشم که مثلا شاید بعد از ازدواج  دایی بچه تون معتاد و مافنگی بشه یا خاله بچه تون فاسد.  لابد بهم میگین اون موقع چی ؟ عوض میکنی ؟؟؟
خب راستش اون موقع دیگه کاری از دست کسی بر نمیاد. کاریه که شده. اما قبلش رو وقتی میشه با چشم باز انتخاب کرد که قراره تو چه خونواده ای وارد بشی و با چه فرهنگی نشست و برخاست کنی و معاشرت و اینا ....
راستش نمیدونم میتونم توضیح بدم بهتون که چی میگم با نه. میدونم که حسابی موضع میگرین در مورد گل مرداب و اینجور چیزا ...
کمی صادق باشین و فک کنین به حرفام لطفا ...

نوشتین که واقعا یک فکر کاملا مادی گرایانه و به شدت وحشتناک . 

من کجا گفتم که باید پولدار باشه  پدرش یا ریس فلان کارخونه و شرکت و وزرات خونه؟؟؟؟؟؟؟؟ کجا گفتم باید وزیر و وکیل باشه ؟؟؟  ( این وکیل رو اصطلاحا گفتم . ) کجا نوشتم که بخاطر وضع مالیش به خودم اجازه فک کردن ندادم و در نطفه خفه کردم احساسم رو .؟؟؟؟؟؟ کجا نوشتم اینارو ؟؟؟؟ اتفاقا  ایشون وضع مالی خوبی دارن. خود شخص تحصیلکرده محترم ، بسیار مودب و با اخلاقه. پدرشون هم نه معتاده و نه قاتل...

 

تو کامنت بعدی همون پستن نوشتن :

4. دنیا خیلی عوض شده . و به تبع اون آدم هاش از اون بیشتر  . حرف زیاده و لی تفاوت عقاید اونقدر هست که نمیشه با حرف پرش کرد. بهرحال..
5.
در پایان کار یاد این شعر اخوان افتادم ک از نوجوانی بهش علاقه داشتم..چون ی جوری شعر دل خودم بود.  ..
من یقین دارم که در رگ های من خون رسول یا امامی نیست.
نیز خون هیچ خان یا پادشاهی نیست.
وین ندیم ژنده پیرم دوش با من گفت :
کاندر ین بی فخر بودن ها گناهی نیست.
6.
متاسفم ک کامنتهای اخرم مخالف بودند. بهرحال الکی تعریف کردن هم فایده نداره   . باید حرف دل رو گفت.نمیدونم شاید ناراحت شدی. هرجوری هست ببخش و فراموش کن.
7.
خدانگهدار.

4) ... تفاوت عقاید ...

5) فوق العاده بود. خیلی دوست داشتم.

6) تاسف برای مخالف بودن ؟ خووب کاری کردین اما به حرفهام فک کنین. آره باید حرف دل رو گفت. نه چرا ناراحت بشم رفیق ؟ شما اینقدر لطف داشتی که فراموش کردنش سخته ...

7) ازا ین خدا نگهدار اصلا خوشم نیومد . این جمله شما نیست. بنابراین بوی خوبی ازش نمیاد و طبعا احساس خوبی بهم نمیده .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۵
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی