هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

منت نکش از غیر وپر وبال خودت باش

يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۰۰ ب.ظ

ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،
ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !


1)) دیروز از 5  خونه سحر بودم تا 10 شب. قرار بود بریم بیرون . چون بارون بود نامرد منو یه راست برد جلو در خونشون. دست خالی بودم. بی برنامه بود . هرچی اصرار کردم که نمیام من ، به خرجش نرفت و فحش داد که باید بیای.  منم دست خالی  هلک و هلک پاشدم رفتم بالا.

برام یه شام فیلیپینی درست کرد. "پن سیب" (؟؟؟؟؟؟)  فک کنم یه همجین چیزایی بود. البته ژله و  یه شام فست فودی هم درست کرد...

خوب بود. شکر خدا.


2) هوا بس ناجوانمردانه سرد است.


3) مسافرت  احتمال 95 درصد  کنسله. تا بهار . شاااااااید .


4) هوا  بس ناجوانمردانه سرد است . دارم یخ میزنم اینجا .


5) بعد عید احتمالا بیکارم.  حسم  متناقضه . گاهی  مضظرب و گاهی خوشحال .  خوشحال برای اینکه شاید فرصتیه برای خیلی چیزهای بهتر و خوبتر . و ناراحت براینکه شاید بیکار بمونم.

میخوام نگاهم مثبت باشه.

میدونی ؟  سعی دارم راضی باشم به رضای خدا . 

برای من ، راضی بودن به رضای خدا ، یغنی اینکه

هرچی پیش امد خوش امد.

یعنی اینکه خودمو رها کنم تو مسیر زندگی ، هرجا که خواست منو ببره.

یعنی اینکه بی جهت تقلا نکنم.

یعنی اینکه ، به گذشته نگاه نکنم.

یعنی اینکه ، استرس آینده رو نداشته باشم.

یعنی اینکه ، به همینی که هستم ، به همینایی که دارم تو زندگی ، راضی باشم.  قانع باشم و دوست داشته باشم خودم و خدام رو با تمام شرایط موجودم.

پس توکل به خدا . ان شاءالله خیره.

راضیم به رضای اون. تمام سعیم را خواهم کرد که به راضی باشم به رضاش.









دیوانه و دلبسته ی اقبال خودت باش
سرگرم خودت عاشق احوال خودت باش

یک لحظه نخور حسرت آن را که نداری
راضی به همین چند قلم مال خودت باش

دنبال کسی باش که دنبال تو باشد
اینگونه اگر نیست به دنبال خودت باش

پرواز قشنگ است ولی بی غم ومنت
منت نکش از غیر وپر وبال خودت باش

صدسال اگر زنده بمانی گذرانی
پس شاکر هر لحظه و هر سال خودت باش!





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی