هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

موشک فالکون یا یوفو ؟؟

شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ب.ظ


بیانیه اصغر فرهادی مبنی بر عدم شرکت در مراسم اسکار با توجه به قانون ممنوعیت ورود مهاجران هفت کشور مسلمان به آمریکا،

 هفتمین ساخته اصغر فرهادی، نامزد سینمای ایران در اسکار ۲۰۱۷ و نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان است. این مراسم ساعت پنج صبح دوشنبه (بامداد نهم اسفند ماه- بیست و هفتم فوریه) به وقت تهران آغاز می‌شود.


فیلم فروشنده.

زندایی میگفت : خیلی فیلم قشنگینه.



اول اینکه  ) به به  . چه هوایی. به به .  بهاری و عااااااااااااالی.  هیچی مثه یه هوای خوب حال آدمو جا نمیاره. به به . خداجونم ، ممنونم.

دوم اینکه ، تو پست قبلی  ورد رو نوشتم وورود . خندم گرفت وفتی دیدم اما اصلاحش نکردم. بذار همونجور بمونه. 

بعدش اینکه ) دیروز رفته بودیم انزلی. چقققققققد شلوغ بود آقا. کاسپین راه نبود. بیشتر تو پاساژا دور زدیم. ساحل نرفتیم. دریاچه نرفتیم. چیزی هم نخریدم من. خیلی زود هم برگشتیم. 11 اونجا بودیم تا 3 . خوش گذشت . اما خسته و کوفته. از 5 شنبه یه سر استامینوفن خوردم. ..

تازگیها فک میکنم مصرف استامنوفنم خیلی بالاست.  همش سردرد میکنم. میخوام از این به بعد یاداشت کنم ببینم چقد این قرص رو میخورم؟  خیلی بی روبه میخورم.  خب جرا اینقد سر درد میکنم؟؟؟  یه مسیر یه ساعته با ماشین برم و برگردم خسته میشم و سر درد.

چه معنی میده اخه.؟


دیگه اینکه ) سایت نظام باز شده برای مسئول فنی. اما خیلی مسخره اس. باید از همین حالا گرایش انتخاب کنی. فک میکردم کلی آرمونش باشه. ... به هر حال باید ثبت نام کنم. تااااااااااااااااازه . منابع هم مشخص نیست.  منابع که جای خود داره. اصلا معلوم نیست چیا ازمونه.


عرضم به حضورتون که ؛ دیگه اینکه ،

آقا ،  مجید زنگ زده صبح . بهم میگه

هی ؟ م ؟؟؟ 7 سیاره جدید کشف کردن که مشابه زمینه. یعنی اینکه آب و خاک و شرایط جوی ووو...


میگن که کشف این 7 سیاره    وجود  موجودات فرازمینی  رو قوت میبخشه.  اونا گفتن به زودی بدون پرده حقایق زیادی رو خواهند گفت.


مجید گفت : پس اینکه میگن در سال 2031  فرازمینی ها و ما ملاقات خواهیم داشت لابد درسته...

...

به مجید گفتم : این 7 تا سیاره تا حالا کجا بوده که یهویی با هم کشف شده؟؟؟؟؟؟

بعدش اگه اینطوری باشه که میگی پس این همممممممممممه سال تلاش برای سفر به مریخ و ال و بل  همش الکی بوده. این همه سال به افراد خاص منتخب آموزش داده شده برای "سفر بی بازگشت " سال 2020.   یعنی همش کشک. ؟؟؟؟ از سال 2011  این همه تلاش برای مسکونی کردن  مریخ  پس چی ؟  اولین گروه اعزامی به مریخ در سال 2025  پس چی ؟؟؟

تلاش برای زندگی و سفر به مریخ چی ؟؟؟   8ماه سفر تا مریخ بدون حمام ووووو....؟ تلاش چندین و چند ساله برای شرایط سخت اولین مسافران و ساکنین مریخ ...


مجید بهم میگه : و خبر جالب دیگه اینکه  اصغر فرهادی برای اسکار  نمایندهاشو معرفی کرده. بگو کیا هستن؟ 

پرفسور فیروز نادری   و   انوشه انصاری  رو معرفی کرده.

انوشه انصاری اولین زن ایرانی فضانورد و چهارمین گردگشر فضا 

و

فیروز نادری از مدیران ارشد ناسا .


به به . آفرین به اصغر فرهادی. خیلی خوشم اومد. انتخاب تیز هوشانه و هدفمند بینظیری بود. من که حال کردم . احسسسسنت به انتخابش. 

....


 اومدم  yjc رو میخونم که ببینم این چند روزه چه خبر بوده؟؟؟

 خبر اصغر فرهادی رو میخونم و حال میکنم .

بعدش میرسم به اینکه دوم اسفند چه خبر بوده ایران . همه جای ایران شی نورانی دیدن.

بخشی از خبرهای وای جی سی :

...

...

...


بر اساس گزارش رسانه ها ، مردم خرم‌آباد لرستان، گیلان‌غرب، پاوه، سنندج، ساوه، اسلام‌آباد کرمانشاه و چند شهر دیگر از خزر تا خلیج فارس نیز این شیء سفید نورانی را در آسمان دیده‌اند و فیلم‌های گوناگونی از آن منتشر کرده‌اند.

گفتنی است مردادماه 92 و شهریورماه 94 هم از سوی برخی شهروندان یزد ، مشاهده یک شی ء نورانی در آسمان گزارش شده بود.

هنوز اطلاع دقیقی درباره ماهیت این شی ء وجود ندارد اما خبر فوری نوشت بر اساس اطلاعات یک دانشجوی منجم مرتبط با این رشته ، این شی، موشک فالکون9 است که روز گذشته ساعت ۶:۱۰ از فلوریدای آمریکا به مقصد ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شده است. تصاویر منتشر شده نیز بازتاب نور از مواد بازمانده از سوخت این موشک است، که در مناطق غربی آسمان قابل رؤیت بوده است .

 دبیر انجمن نجوم آماتوری با اشاره به ارائه گزارش‌هایی درباره وجود شیء نورانی در آسمان چند شهر کشور، نوشت اگر چه یکی از احتمالات وجود این شیء نورانی پرتاب موشک فالکون است؛ ولی با توجه به نقطه قرارگیری دور از ذهن است که این پرتاب از آسمان ایران قابل مشاهده باشد."


آره بابا.  موشک فالکون کیلو چنده ؟؟؟ موشک فالکون مگه از اینجا دیده میشه؟؟؟

.................................................................................................................................

اه . کار پیش اومد رفتم و اومدم. دیگه نوشتنم نمیاد. رشته کلام از دستم در رفت.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۰۷
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی