هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

لیمویی

پنجشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ق.ظ

خب ،

دلم یه مانتوی لیمویی میخواد.  لیمویی  منظورم زرده خیلی خیلی   روشن .

با شال و  باقی تیپ سرمه ای.

:-)))))))))

 از خودم خندم میگیره. من که اهل انتخاب اینحور رنگ ها نبودم .  به یاد ندارم تو نوجونی هم حتی رنگ های جیغ پوشیده باشم. مثلا قرمز شاید فقط در خیلی کودکیم بوده. اونم شاید.

حالا از خودم تعجب میکنم برای انتخاب رنگ لیمویی برای مانتو مثلا ...

فک کنم از عوارض افزایش سن باشه. عشق پیری و این حرفا .

تاااااازه  از پارسال تا حالا ،  دلم یه مانتوی  صورتی میخواد. نه جیغ هااا.

صورتیه ملوس .

نه صورتی ملوس نه . کمرنگ تر. صورتی کمرنگ. پوست پیازی .

باید بگیرم بدم مامان بدوزه برام.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۱
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی