هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

بد هیکله خوش لباس

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۳۳ ب.ظ

نمیدونم اینا با خودشون چی فک میکنن ؟؟؟؟؟

 دختره شکمش تو آفسایده. اونوقت بلوز چسبون و  مانتو جلو باز پوشیده.

خیلی خوشتیپی و خوش اندام ؟؟؟

خب آدم عق میزنه به هیکلت .

اگه میخوای اون تیپی بپوشی حداقل ، یه هیکل توپ که نه ، متعادل بساز.  حداقل شکمت آفساید نباشه.

حالا این بیچاره بازم  خیلی بهتر از خیلیهای دیگه ان.  اونایی که شکمم پله پله دارن و ران و  پل و پاچه ای آویزون .  اه اه اه.

بابا جون ، زیبایی اونه که جوری لباس بپوشی نواقص رو بپوشونی ؛ قشنگ تر به نظر بیای. نه که ...

یعنی هرچی مده می پوشی ؟؟  

اه اه اه.

حال به هم زنای بدهیکل.


نه که من خوشتیپ باشم هااا. نه .  اما خودم میدونم نواقصم چیه .

هروقت یه شکم  سیکس پک  درست کردم  ،  نه ، سیکس پک مردونه اس. فور پک  درست کردم  اونوقت می پوشم...

پس تا ابد بعضی چیزا رو نمیپوشم. چون نواقص بدنم رو میشناسم و سعی میکنم اگه نمیتونم بپوشونم ، حداقل کمتر تو دید باشن...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۱۳
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی