هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

مالباخته

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ق.ظ


مالباخته.

حالو حوصله نوشتن ندارم. کلی هم کار دارم.

فقط اینکه ، دیروز بعد از امتحان تو ماشین ، تو مسیر برگشت به شهرم ،  راننده گفت ثامن ورشکست شد و جلوش شلوغه و ال وبل. 

برخلاف عادتم ،  از راننده پرسیدم چی گفتید ؟؟

همون تو ماشین اول زنگ زدم مجید . گفتم  من تو ماشینم و اینجوری میگن.

بلافاصله نسترن زنگ زد.

گفتم برسم  میرم ببینم چه خبره.  ساعت حدود 12.5  بود.

رسیدم و پیاده شدم . دیدم بللللللللللله قل قله اس.

یکی میگه  پولا  بلوکه شده.

یکی میگه ورشکست شده .

یکی میگه شایعه کردن .

یکی میگه 5 شنبه تو شبکه من و تو نشون داد.

یکی میگه خونمو فروختم و 5 شنبه اوردم اینجا گذاشتم.

یکی میگه عید فطر عروسیه پسرمه اومدم پول بگیرم.


نسترن زنگ زد. مجید زنگ زد. نسترن زنگ زد . محید زنگ زد.  من زنگ زدم . اونا زدن.

نسترن تو اینترنت سرچ کرد.  چهارشنبه و 5 شنبه تهران 2 شعبه اش شلوغ بوده .  بحث تحمیع  3 موسسه است.  ثامن +
مهراقتصاد + مهر


زنگ زدم گفتم قراره نفری 5 تومن بدن .  دفترجه ها رو برو خونه بیار لااقل 5 تومن رو بکشیم بیرون.

گفتم  اگه شایعه هم باشه  ، بدلیل ازدحام مردم و ترسشون  و  درخواست پولشون ، خود به خود  ورشکست میشه ثامن.

قدرتمند ترین بانک هم باشه ظرف یه روز یا یه هفته ، توان پرداخت تمام سپرده گذاراش رو نخواهد داشت. و این یعنی ورشکستگی

 بانک با پول مردم بازی میکنه. 3 نفر میذارن ، 2 نفر برمیدارن.   5 نفر  میذارن  4 نفر برمیدارن.     همه که یک جا  برنمیدارن که .

شایعه یا هر کوفتی ،  ثامن کارش تمومه.  و

ما بیچاره شدیم.

نه خوردیم . نه زدیم  ؛ نه پوشیدم   همه رو گذاشتیم تو همین سوراخ.  هیییییییییییییییییج حای دیگه هیییییییییچ پولی نداریم.

مجید اینا اوضاعشون بد تره.  اونا ، تمام فروش مغازه هاشون ووووو همه و همه اونجاست.  برای پرداخت چک هاشون به مشکل بر میخورن.  خودشون رو اماده کردن برای فروش ماشین ها  و  اندک طلا و سکه ...

باز  ، من و مامان  لااقل چک پک  نداریم.

 بعضی ها میگن  کاره سیاسیه.  ثامن  سهام عمده و اصلیش بالای 60 درصدش ماله سپاهه. و  پوز خوابوندن جناحی  روحانی و سپاهه و ال و بل .

هرچی که هست پولامون رفت رو هوا.  

اوضاع مجید اینا از همه بدتره. چون چک های سنگین داده برای مغازهاش و پول هاشون  هرچی پس انداز و فروش و  ال وبل داشتن  همه اونجاست ...

ناراحت نیستم . خدا بزرگه. بقول مامان اینا غصه مال دنیا رو نباید خورد.  سلامتی باشه .

حالا من  مامان  مجید نسترن  مامان و بابای نسترن همه مالباخته ایم.

تا ببینیم خدا چی میخواد .

3 خونواده 6 نفر   حدوده  500 میلیون  باخینم...




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۸
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی