هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

خالی نبودن عریضه .

يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ

نمیدونم چی بگم.

 حرف و خبر و اتفاقات روزمزه  و خوشی و ناخوشی ها  ، همیشه هستن. اما همیشه ادم حرفش نمیاد .

خب عرضم به حضور که :

 -اوضاع ثامن بدتر شده.  داخل باجه فقط 500 میده و  ای تی ام صادرات دیگه نمیده.


-بیکار شدنم ق      اینجا در مراحل پایانی جمع شدنه. فقط اینقدری که یکم از جنسا رو نقد کنیم. شایدتا شهریور یا مهر .  

نمیخوام بگم بیکار شدم. ایشاالله که یه کار بهتر ، خیلی خیلی خیلی بهتر پیدا میگنم. یه چیزی که ارضام کنه.  ایشالله.


نمیدونم زندگی کجا میخواد ببره منو . اما راستش نگران هم نیستم.


من هستم  مامان هست  خدا هم هست. پس مشکلی نیست ان شاأالله.


 دیگه اینکه ) gis رو هماهنگ کردم. با چک و چونه  شد 350 دوره ی اولش. من و حسین پور و  میلاد .ج.ه.ا ن. چ.ی   و  یه دختره که شهرسازی بهمون درس میداد. 4 نفری .   از مرداد .  باید زودتر لپ تاپ رو فیلکس کنم.

...


 باید به سهیل زنگ بزنم برای لپ تاپ.

بعدا  حالا باز مینویسم اگه حرفم اومد.




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۱
مریم م.م

نظرات  (۱)

۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۲۳ نیما نوری نژاد
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی