هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

اعتراف

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ق.ظ

ببین ؟؟

من ،

اعتراف میکنم که آدم ضعیفی ام.  هر جا کارم گیر کنه و نتونم جلو برم ، سریع خودمو میبازم و اعصابم به هم میریزه. و بدترش اینکه همه میفهمن باز یه جایی کارم گیر کرده و نمیتونم پیش ببرم و اینجوزی دپسرده و عصبی شدم.


دسته خودم نیست. چی کار کنم خب.

دیروز برای نصب یه برنامه ای گیر کردم و نیاز داشتم از نت کمک بگیرم یه لحظه .

البته خب همینه همین هم نبود فقط.  مجموعه ای از شرایط و عوامل از قبل از اون دسته به دست هم دادن که سر اون قضیه دیگه ، سر وا کرد .


اینو پیرو  پست قبل گفتم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۳
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی