هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

باز هم گزارش

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۸ ق.ظ


1) دومین روزه. با سحر میرم. امروز اوضاع بهتر بود. اما الان خیییییییییییییلی خسته ام. خوابم میاد. احساس خواب الودگی و حتی کسالت میکنم.  خب اخه  4.50  بیدار میشم برای نماز. تا نماز بخونم 5.05   5.10 . بعدش دیگه نمیشه خوابید که. 10 دقیقه به 6  تا 6 سحر میاد دنبالم. تا  7 . خونه میام بالا  7.10 شده. تا دوش و صبحونه  میشه 8 .  بعدش هم مسواک و  کارهام. تقریبا 9 میزنم بیرون. بانک و اینور و اونور . 10 هم که اینجام.


2) بشدت  نیاز به دوربین و البته یه ماشین احساس میشه. ثامنه گور به گور شده. 

دوربین و ماشین هردو ابزار کارن.   دیشب بچه ها میگفتن  یه پراید بگیر. اولش گفتم دیگه چی ؟‌نگرفتم نگرفتم حالا پراید بگیرم. ؟؟؟؟؟

بعدش دیدم راس میگن . در هر صورت که من نمیتونم با یه ماشینه خوب و صفر برم برای " برداشت " و کار . ..



3) دنبال مجوز سم فروشی هم هستم. دارم تحقیقات میکنم.

مجید میگه : با یه دست چن تا هندونه بلند میکنی ؟؟؟


4) خیلی خسته ام.  خواب الودگی و سر گیجه و...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۷
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی