هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

هله هوله

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۲ ق.ظ

با اینکه حاااال نداشتم ،

اما چون دختر خوبی بودم ،پا شدم رفتم برای خودم بستنی خریدم که خوشحال شم.

البته یه اب معدنی هم خریدم و یه مغز افتابگردون  مزمز .

الان که خوردم دیدم . وای وای وای . چه جیز مزخرفیه. 177 کالزی انرزی ؟وای خدا حون.

این چرت و پرت ها و هله هوله ها چیه میخوری اخه بچه؟ اه اه. 

البته این دومین بار بود خریدم . تازه داشتم مشتری میشدم ها.  هفته پیش " سه تخمه" رو خریدم . ( کدو  هندونه افتابکردون)

امروز هم  افتابگردن.

اصلا چیز خوبی نیست. با اون همه کالری بیخود.  به نسبت کالریش نمیارزه.  بیستنی هم کالری زیاد داره.  اما چیز خوشمزه رو که ادم تو بحر کالری مالریش نمیره که .  بقول بعضی ها  میزنه بر بدن.

خدایی  روزی 2 لیتر بستنی هم بخورم هرگز در پی کالری مالریش نیستم. چون وااااااااااااااقعا حال میکنم باهاش.

اما این تخمه ها ؛ نه . نه . دیگه نمیخرم.

ولش کن بابا. به بستنی  "‌ چوبی قهوه "  میهن     که خوردی و حالشو بردی فک کن. به به. 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۳
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی