هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

مطالعه و یاداشت همزمان

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۵ ب.ظ

 1)

دریچه ای برای سفر به  جهان های موازی

http://123harakat.mihanblog.com/extrapage/22


2)

کالبد ها  : http://123harakat.mihanblog.com/extrapage/20

 نمی فهمم . مثلا تو کالبد "اثیری "  میگه کالبد یه فرد عاشق قرمزه و چاکرا فلان و فلان .  خب مگه نمیگن چاکرای  قلب سبزه.؟؟؟

یه سوال دیگه هم داشتم.  اینکه این رنگ آمیزی ها و اختصاص رنگ ها  از کجا اومده.؟؟ کی اولین بار دیده یا گفته یا ...؟؟؟  بعدش چطور همه به اتفاق نظر  رسیدن سر این رنگ ها . ؟؟؟؟


در کل برام خیلی جالبه. رنگی رنگی دوست دارم. اما سوالم چیز دیگه اس.


- فک کن . کالبد ششم  70 سانت فاصله داره.  چقد هرشخص از خودش  انرزی  ساطع میکنه ووو .    اوه خدا . خیلی پیچیده اس.  طبق قوانین حل هر مساله ای  هرچه پیچیده تر   فهم و حلش  لذت بخش تر.   واقعا برای من خیلی سنگینه. بازم بر میگردم به حرف قبلیم.   خب بابا جون ٰ اینا رو  از کودکی ٰ تو مدرسه اموزش بدین  عملی . ..


3)

 پیش داوری کردم و میخواستم  صفحه رو ببندم .  http://123harakat.mihanblog.com/extrapage/19


4)  http://123harakat.mihanblog.com/extrapage/50      : تله پاتی به  سومری ها برمیگرده.  تبتی ها  به بچه هاشون  آموزش میدن.  ببین من دقیقا همین مدنظرمه هااااااا. دقیقا همین.  اموزش از کودکی.  افرین به تبتی ها . ببین ؟ اونجا ها  ٰ تو دانشگاه  اموزش تله پاتی دارن. رشته .  به به .  افرین .   خاک تو سر ما  که فقط  یه  ع.ب.ا   انداختیم رو دوشمون و  یه ت.س.بی. ح  تو دستمونو جا.نما.ز  اب . میکشیم  و  از همه چیز دور کردن ... 

ببین حرف علمی بزن. در مورد مطلب.  مقصر کی بوده رو ولش کن. کی داره چی کار میکنه و چی کرده ول کن.  ببین دنیا چه خبره . خب ؟ باشه؟‌

دانشگاه های  امریکا .



5)  اقا ؟؟ هه .  من  نمیدونستم  " ریکی "  چیه.   همین الان فهمیدم.  اولین بار که تو یه مقاله خوندم  " تجربه ریکی "    فک کردم  اون ریگی  داعش ماعش رو میگه . ه ه . به جوونه خودم  راست میگم.  حالا هم دارم خودم از خنده میمرم. :-)))))))))))

اقا چه با حاله .  خوندن تو نت  خستم میکنه.  دوس دارم مثه یه کتاب بگیرم دستمو  دراز بکشم طاق باز و  ورق بزنم کتابو.

 

خسته شدم . بقیه باشه بعد .

اها راستی . دیروز از 4 کلاس داشتم تا 9 شب.  هم واسط  و هم gis.  خییییییییییییییییییلی خوش گذشت. واقعا دوس دارم این کلاسو.  بچه ها خیلی با هم مچیم.  وسطش رفتم از سوپری پایین  بستنی و دلستر وووو خریدم.  اخر شب هم 4 تایی رفتیم بیرون یه نوشیدنی بخوریم. من فالوده خوردم. آب آلبالو با گل پر. خانوم رضایی  شیر موز و  .وو 

برای بار چندم میگم . این روزاییکه کلاس دارم جزو روزای خیلی خیلی خیلی خوبه  زندگیمن. لحظات شاد.

خدایا ممنونم.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۸
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی