هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

3 شنبه 7 شهریور 96

سه شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۹ ب.ظ

1) 

یکشنبه عصر رفتیم با مامان و نسترن  ٰ‌ رنگ خریدم.  نسترن یه زیتونی برداشت. و من با دقت تمام و استرس  سعی کردم رنگی رو بردارم که فقط سفیدی موهامو بپوشونه ، نه اینکه رنک موهامو تغییر بده. 

بارها گفتم. من رنگ دوست ندارم . به اصراره مامان بود. و البته سفیدی موهام یکم زیاد شده. دیده نمیشه ها . زیر حجمی از موهاست. در بغضی حالات و جمع کردن ها ،‌اما خیلی نمایان میشه. برام مهم نیست.  چرا مردا رنگ نمیکنن ؟  خب منم همون. چه اشکالی داره.

به هر حال زیر بار رفتم و قبول کردم.

یه بار دیگه هم عروسی مجید رنگ کردم. بازهم  تاکید کردم به ارایشگره که  نمیخوام رنگ موهام تغییر کنه.  میخوام دقیقا رنگ موهای خودم در بیاری.  انصافا هم خیلی عالی بود. اون موقع  سفید نداشتم. فقط میخواستم موهام جون بگیره و یکم ضخیم تر باشه. به هر حال رنگ یه لایه ای روی مو ایجاد میکنه دیگه.  بماند که بعدش به غلط کاری افتادم و موهام زبر شده بود و خشک. با اینکه شامپوهای مخصوص میزدم و ال وبل .

بگذریم به هر حال دومین باریه که رنگ گرفتم . البته این بار خودم  خردیدم و میخوام تو خونه بذارم.  موهام پرکلاغی نیست . اما مشکیه. منم برای اینکه ضایع نباشه  n3برداشتم. قهوه ای دارک.   تو پالتی که بود  کاملا مشکی بود. زیرش نوشته بود "براون دارک " . امیدوارم  رنگ موهام هیییییییییییییییییییییچ تعییری نکنه .


2 )‌ دوم اینکه ، اوضاع مالیم افتضاح   بد   ضغیف  چندان تعریفی نداره. و این در من استرس ایجاد میکنه . اما ؛

چنین نماند و چنان نیز نخواهد ماند . 

دایما یکسان نباشد حال دوران ، شاااااااااااااااااد باش. 

لبخند بزن.  دنیا به کاااااااااااااام ماااااااااااست. خدا همینجااست کناره ماااااااست.

پول نا چیزی تو کارتم مونده که امروز میکشم. چون تو کیفم هیچی پول نیست. هنوز برای  کلاس ها هم  هر کدوم 150 تومن دیگه باید بدیم.  کلا نفری 300 تومن دیگه. ضمن اینکه این ترم ثبت نام هم دارم . 

اشکالی نداره. مهم نیست.  ثامنه گور به گور شده . ..

اوووف. همه چی خوبه. من خوبم. من عااااااااااااااااااااااااااااااالیم. پول چرک کف دسته.

خدایا ؟ از این  چرک کف دستها رو  برای ما را  زیااااااااااااااااااااااااااااااااااد بفرما .  آمین.   :-)))

حاالا پاشو مثبت شو. عاشق شو. دسته خداااااااااااا رو بگیر.

لبخند بزن دنیا به کامه مااااااااااااست . خدا هیمن جاااااااااست کنار ماسست

لبخند بزن بدی ازت دور شه .

لبخنده تو قشنگ ترین حسه .

مثبت که باشی دنیا ماله توست

قشنگ تر از اینم مگه مییییییییییییییییییشه؟

                                                                            (مرتضی هاشمی -انرزی مثبت )

 


                                                    





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۷
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی