هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

208 کروک

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۲۴ ب.ظ

بیش از یکساله که میگم به این زودی ها ماشین نمیخرم. فعلا باید پولام تو بانک بمونه و سودش رو بگیره.

ماشین خرج داره . بنزین و بیمه و غیره.

به جای خرج کردنه پول لازمه که فعلا تو بانک بمونه و سود بگیره...

اعلام کردم سال 97 ماشین میخرم . نه زودتر.
حتی در مقابل اصرار های خصوصی مامان برای خرید ماشین ، تونستم قانعش کنم فعلا برامون ضروری نیس.

حتی امسال که مجید و نسترن شاسی خریدن و و...

 سعید چند وقت پیش کلی بهم اصرار کرد که ماشین بخر. ... گفتم فعلا نه. فعلا پولم بمونه تو بانک بهتره... سال 97 ماشین میخرم.

گفت : بخر. تا جوونی بخر و لذتش رو ببر.  وقتی بخری میفهمی چی میگم. گاهی که حوصلت سر بره همین که یه دور باهاش بزنی کلی دلت باز میشه. یه پراید بخر.

گفتم : دیگه تا حالا ماشین نخریدم ، دیگه پراید که نمیخرم.

گفت : پچی میخری.؟ مزدا 3 خوبه ؟

خندیدیم و گفتم : آره. این یه چیزی . اما پراید نه .

گفت : خوب پس خیلی پول جمع کردی .

جواب ندادم وبا یه لبخند تو خماری گذاشتمش.


سعید یه سال از من کوچکتره. اما تاحالا کلی ماشین عوض کرده. یه تصادف شدید هم داشته که دایی گردن گرفته....


الان 208 کروک دیدم.  به . این چیه ؟ خدایا؟ خیلی با حاله.

من عاشقه کروکم. تا یکم قبل فک میکردم کروک  سن و ساله خاص داره. خیلی تیناجریه. یه ماشین صدرصد جووونانه. تا 25 سال.

اما چن وقت میگم داشته باشم سوار میشم. دوس دارم خب.


این 208  کروک خعلی با حاله پسر. عجب چیزیه  . دوسش دارم.  شاید تا سال 97 ( 2018-2019 )  تو ایران ارزون  باشه. اون موقع من 35-36 سالمه. اصلا بگیر 37 -38 . خوبه بابا . :-))))).  سوار میشم اگه داشتم. گوربابای حرف مردم.

اگه داشتم و پولم رسید میخرمش.


خدای قشنگم ؟ شکرت. دوووووووست دارم زیاد. لطفا شما دوستم داشته باش. :-)))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
مریم م.م

نظرات  (۲)

۲۸ تیر ۹۵ ، ۱۳:۱۳ saad yekta parast
سلام وقتت به خیر خوش به حالت که میخوای ماشین با کلاس سوار شی . ان شالله بهترشو سوار شی . یه بوق هم به ما بزن
پاسخ:
علیک سلام
ماشین با کلاس کجاست بابا؟؟؟؟
چرا شایعه میسازی رفیق؟؟
فعلا که خط 11 سواریم.
ان شاءالله
۳۰ تیر ۹۵ ، ۱۰:۲۲ saad yekta parast
سلام منم گفتم ان شالله سوار بشی . شایعه چیه چه ربطی به شایعه داشت نوشته من . بالاخره اگه از نوشته ام اینجور برداشت کردی معذرت میخوام
پاسخ:
سلام
... شوخی بود بابا . معذرت چرا؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی