هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

مرتاض

جمعه, ۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

میدونی ؟

اگه مدتیشن و انرزی و هاله و مغناطیس و ال و بل  اینقده خواص داره  ( که البته یقین دارم که داره )   میگم چرا ؟‌

چرا از دوران مدرسه  آموزش داده نمیشه ؟ چرا برای ارامش ذهن و روح آموزش داده نمیشه؟

چرا برای انر›ی  درمانی   آموزش داده نمشه ؟

چرا به جای این همه صرف انر›ی برای درمان و  دارو  و اعصاب و روان و ووووو  ...  انرزی ها رو صرف اموزش نمیکنن . چه اشکالی داره ؟؟؟

به جنبه های منفیش  فک میکنن ؟ سو استفاده و خلاف و ال و بل ؟؟؟

بابا  در حد یوگا  و  مدیتیشن که اشکالی نداره که .

جامعه قشنگ تر نمیشد آیا ؟  اعصاب  و رو ان   و خشم  کینه  ووو هزار تا داستان دیگه  کم نمیشد؟؟

میدونی چی میگم ؟  حال توضیح ندارم...


بعدش ، سوال بعدی اینه : چرا همییییییشه  این  هندی ها  اینقده معروف بودن ؟؟؟  مرتاض های هندی .  همیشه معروف بودن .  چرا هندی ها اینقد تو این علم جلو رفتن ؟؟؟

 

دیگه اینکه  خییییییییییییییلی دلم میخواد یه بار  خودم رو به دست یک هیپنوتیزور  بسپرم و هیجانش رو تجربه کنم. و ایا اصولا تجربه میکنم هیجانی رو ؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۳
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی