هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

آجنا

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۲۴ ب.ظ


 پیرو پست قبل :


فعال نمودن آجنا   به علم، آگاهی و ظرفیت احتیاج دارد. بدیهی است که فعال شدن چشم سوم قبل از حصول این موارد، می‌تواند فاجعه ایجاد کند. برخی از جویندگان و طالبان به دنبال شیوه‌های فوری و آنی برای فعال سازی چشم سوم می‌باشند. اینان غافل‌اند که در صورت دستیابی به این شیوه‌ها، بزرگ‌ترین ضررها و آسیب‌ها را به خود وارد خواهند نمود.
انجام تمرین‌های منظم و مستمر، زیر نظر مربی آگاه، می‌تواند آجنا را بیدار نماید. دقت نمایید انجام تمرین بدون نظارت مربی تبعات و مشکلات فراوان به دنبال خواهد داشت.


میدونی ؟  تو پست قبل گفتم خییلی دلم میخواد رو آجنا کار کنم ووو .

الان خواستم این مطلب هم کپی کنم اینجا . 


آقا دیشب نه پریشب ، داشتم  بازم مطلب میخوندم تو نت. مامان میخواست بخوابه . توضیح اینکه بدلیل گرما چند هقته ای میشه تو پذیرایی جلوی کولر میخوابیم.

اره خلاصه. مامان میخواست بخوابه. گفتم  من تلویزیون نمیخوام پس خاموش کن.  برق هم چون لپ تاپ جدیده صفحه کیبردش چراغ داره      گفتم  برق رو هم نمیخوام خاموش کن.

مامان  اونجا خوابید و برق و تلویزیون خاموش.  منم رو مبل مشغول خوندن و سایت به سایت گشتن بودم.  اقا ، یه مقاله ی با حال پیدا کردم و شروع کردم به خوندن. نسبتا طولانی بود. هی خوندم و هیجان زده شدم . همین جور رفتم جلو جلو  حلو . یهو دیدم مطالب  ربط پیدا کرد  به روح و واسط مرده و زنده و اینا.   وسط مطالب هیپنو تیزم و مدتیشن  ٰ هی ربط میداد به اینا .  اقا ؛ هیچی دیگه . منم  دیدم کم کم دارم تو شلوارم  میشاشم ،  این شد که با ترس و لرز مطلب رو نیمه رها کردم و لپ تاپ رو خاموش کردم و خزیدم پیش مامان برای خواب.


الان هم همون حکایته.  " آجنا ".  



راستی ، یادم رفت بگم . این کلاس gis  با بچه ها تو دفتر نسترن اینا خیییییییلی بهم خوش میگذره.

اون 3 -4 ساعتی که اونجام  جزو لحظات قشنگ عمرن. با آقای ج و  ح  و خانوم ر  خیلی خوش میگذره. همه باهم مچیم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۱
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی