هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

بی احتیاطی

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ

بدجوری  گند زدم باز .

همه جا رد گذاشتم انگار.

بی احتیاطی کردم بدجوری. استرس دارم.  هم خونواده   منظورم کسایی که به سیستم هایی که ازشون استفاده میکنم دسترسی دارند و  هم دوستان قدیمی وبلاگ...

استرس دارم هر لحظه . درست مثه کسی که توهم تعقیب توسط یه شبه  شبح رو داره.  اما اینکه درسته یا غلط ؟ اینکه توهمه  یا حقیقت... نمیدونم. اما حوصلشون ندارم برای پایان دادن به این استرس هم تقلایی کنم و چیزی رو حذف کنم یا هرکار دیگه.

میدونی ؟؟؟ 

نباید بقیه وبلاگ ها رو انتقال میدادم. اشتباه کردی دختر . اشتباه. 

تااااااااازه. اونم که عرضه انتقال و مهاجرت دادن نداشت  و بلوف میزد.  همه نصفه و نیمه اومد اینجا.  یعنی اینکه  کار نصفه انجام شد و فقط با اینکار رد گذاشتم از خودم و یه استرس و وووو

اصلا باید برای گند هام  شماره بذارم.  تقریبا همیشه " بی دقتی " میکنم  که نتیجه اش میشه گند زدن.  اینبار هم بی دقتی کردم و هم  محتاط نبودم. 

محتاط بودن لازمه فضای مجازیه.

...

پ.ن1) خدایا؟ شکرت. دوست دارم. کاش

کاش

کاش , شما هم کمی دوستم داشتی.

 پ.ن2) خدایا .ببخشید. بابت تماااام بدیهام. تمام ناشکری هام و    تمّااااااااااااام خطاهایی که خواسته و ناخواسته انجام میدم. ببخشید. معذرت میخوام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۷
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی