هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

در هم

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۱ ق.ظ

اول محرم رسید . مراسم دیشب علم بندی خونه حاج خانم اینها خووب بود...  باروون بود. اما خووب بود...

هوا سرد شده. دوست ندارم...

بارون ، هوای سرد ، روزهای کوتاه ،  برام لذت بخش نیست...

من دلم آفتاب میخواد. آفتاب دلچسب ،  که گرماش به روح و جسم آدم نفوذ کنه و آدم باهاش جوون بگیره و  روحش تازه شه.

بقول  سالار عفیلی 

"  دلم هوای آفتاااااب کرده است.  دلم هوای آفتاب کرده است ...

...  به نام و نامه و پیام ،   چراغ مرد خسته رااا   ،،،، کسی نمیفروزدش

...

دلم هوااااااااااااای آفتاب کرده است.."


این دیگه هوای گیلانه. سرد و بارونی و ... 


دلم  نوووور میخواد. گرما ،  آفتااااب  ،

دلم بهار میخواد. بهااااااااااار دل انگیز.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۳
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی