هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

شب چله 1394

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۷ ق.ظ

شب چله امسال هم مثه دوسال قبل یعنی 1392 ، مهمونی گرفتیم. شام و ...  15 نفر بودیم کلا .

خوش گذشت. اما خیلی خسته شده بودیم. رسما من  به غلط کاری افتاده بودم...

اون شب سارا فال گرفت برای همه ...

مال من رو گفت : اوه . "م" ؟؟؟؟ خیلی داغووونه فالت. بذار نخونم ... بعد میدم خودت بخونی...

این فال بود :

مباد کس چو من خسته مبتلای   فراق                 که عمر من همه بگدشت در بلای فراق

غریب و عاشق و بیدل فقیرو  سرگردان                 کشیده محنت ایام   و   دردهای   فراق

اگر بدست من   افتد   فراق   را  بکشم                بآب دیده     دهم    باز   خونبهای   فراق

کجا روم؟کجا کنم؟ حال دل کرا  گویم؟                  که داد من بستاند ،  دهد  جزای   فراق

 زدرد،هجرد فراقم دمی خلاصی نیست                خدای را  بستان  داد وده سزای  فراق

فراق   را   بفراق   تو     مبتلا    سازم                  چنانکه خون  بچکانم  ز دیده های  فراق

من از کجاوفراق ازکجاو   غم   از  کجا                   مگر    که زاد مرا  ما دراز  برای   فراق

بداغ شق توحافظ  چو  بلبل    سحری                  زند بروز دشبان خون فشای نوای فراق

                                                                                                                       «حافظ »


حرفی نیست برای گفتن. ..




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی