هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

کروک

يكشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ق.ظ

1)  

دلم یه ماشین کروک  میخوااد.  یه 206 حتی . یه 206 سفارشی کارخونه  برای کروک...

آبی باشه.  اسم  اون آبی پررنگ های  ماشین چی میشه؟؟؟  از اون ابی ها ...

 یکم قبل تر ها میگفتم  دیگه سنم از کروک گذشته. کروک مال جوووناس . زیر 30 سال. 

اما امروز بشدت  دلم  کروک میخواد. خیلی خیلی زیاد. 

دیگه حتی  سن هم برام مهم نیست.

دلم یه کروک آبیه خوشگل میخواد.

هعی.

شسیبلاتنمکگگکمنتالبیسشسصیبلقاعنخحج


2)

بهار از دست های من پر زد و رفت

گل یخ توی دلم جوونه کرده

تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش می گیرم

ای شکوفه توی این زمونه کرده

چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه




میدونی؟  همش با خودم میگم بسه دختر. چقد منفی بافی. بسه دیگه .
اما ؛ یه مدت  رو مثبت اندیشی  و  تکنولوژی فکر و اینا هم کار کردم.  نتیجه ای ندیدم ازش. 
دیگه ازم بر نمیاد.
وقتی ادم چشماش واقعیت رو میبینه  ؛ نمیتونه با "خیال پردازی "  به جایی برسه.

کاش خدای منم  ؛ مثه خدای بقیه کمک میکرد.  خدای من ؛  همون خدای اوناست. اما ، انگار منو دوس نداره.
میدونی ؟؟؟
چیزایی هست به اسم "بخت "؛ "  اقبال"  ،  "شانس " ؛  "قسمت"  ؛ 
خدا به بعضی ها داده و به بعضی ها نداده.  خودش تو قران گفته  :به هرکی دلش خواسته داده. و هرکی نخواسته نداده.  ( آیه اش تو وبلاگ قبلیم هست  ، الان یادم نیست کدوم ایه بود. اما دقیقا همین جملات بود بطور مستقیم.) .
میدونی؟؟
اینا ربطی نداره خداپرست باشه و نباشه .
ربطی نداره  نماز بخونی و نخونی.
ربطی نداره اصلا آدم ، انسان خوبی باشی و نباشی.
بطی نداره  زیبا باشی و یا زشت باشی.
ربطی نداره ...
"بخت "باید بلند باشه.  " پیشونی" نوشتت باید خوب باشه.   در نهایت باید خدا ، یارت باشه و دوستت داشته باشه.  و
و
و انگار ؛ خدای من ، منو  نمیخواد.
هدی اصلا زیبا نیست یا معمولی...
نسترن هرگز به عمرش نماز نخونده...
...
...
 
میدونی ؟؟  حالم  از خودم و اینهمه  ناامیدی بهم میخوره. از این همه  "ناامیدی " و  افسردگی  خودم  عق میزنم.

از اون گوشه ی دنیا ، به این گوشه رسیدم
نگین دنیا قشنگه ، قشنگیشو ندیدم
هنوز غم تو وجودم ، عذابه سینه سوزه
نگین گریه رو بس کن ، نگین دنیا دو روزه



هنوز روی درختها فقط جای کلاغه  گلها پرپرن ای وای یه دیوونه تو باغه

دلم یه گوله آتیش تنم کورۀ داغه   ولی تو همه دنیا دریغ از یک چراغه



از اون گوشۀ دنیا به این گوشه رسیدم / نگین دنیا قشنگه قشنگیشو ندیدم

هنوز غم تو وجودم عذاب سینه سوزه  /  نگین گریه رو بس کن نگین دنیا دو روزه



کدوم نالۀ شبگیر   ؛ کدوم ورد شبونه؛  کدوم طلسم و جادو دعای عاشقونه

از این گوشۀ دنیا به اون گوشۀ دنیا منو به آشیونه به یارم میرسونه




کدوم جاده کدوم راه کدوم اشک و کدوم آه/  کدوم ابر و کدوم اوج کدوم موج و کدوم ماه


از این گوشۀ دنیا به اون گوشۀ دنیا منو به آشیونه به یارم میرسونه



هنوز قافلۀ عشق به منزل نرسیده غریقیم و صدامون به ساحل نرسیده


هنوز اشکه تو چشمام نگام خیره به راهه نه آفتاب و نه مهتاب چقدر دنیا سیاهه



3)  یه آهنگ شاد  هایده داره میخونه. سعی میکنم باهاش تغییر وضعیت بدم.
اوه  . الان یادم اومد.  بهمن ماه.  ماه تولد  دوست خوب وبلاگ قبلی .  "پارسای آب خووب " . تولدش بهمن ماست.  تولدش مبارک.

میدونی ؟ خداروشکر  دیگه کسی منو نمیخونه. خداروشکر دیگه اونجا نیستم.










موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۴
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی