هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

فال1395

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۳۹ ب.ظ

دی 2016 در سال 1395

هم نشینی دو ساله ی زحل (سیاره ی حاکم ماه تولدتان) در برج بلندپایه ی قوس رو به پایان است؛ شاید در یکی دو سال گذشته گاهی متوجه شده باشید که چه طور عناصر زندگی تان ناپدید می شوند. این قبیل اتفاقات به شکلی ظریف رخ داده و آنقدرها واضح و روشن پیش نمی آمدند. اما به هر رو، در مرحله ی پایانی این فصل قرار گرفته اید (به ویژه در رابطه با مسائل کاری و حرفه ای). در واقع دارید صحنه را پاک و آماده ی شروعی بزرگ تر و بهتر می کنید. آن ماه گرفتگی های سال ۲۰۱۵ که در سال ۲۰۱۶ هم ادامه دارند، می توانند نشانگر تغییرات و رشد کاری شما تا اسفند ماه باشند. با این حال برای آنکه اتفاقات تازه و چشم گیری رخ دهد باید تا مهر ماه و حرکت مشتری به خانه ی دهم نشانه ی تولدتان صبر کنید. با آغاز سال نوی میلادی پلوتون در خانه ی اول نشانه ی برج تولدتان قرار خواهد داشت و در زمینه ی روابط عاطفی و کاری، شخصا احساس جدیت بیشتری خواهید کرد. در واقع در این مرحله با درون و خویشتن خود تماس و ارتباط نزدیک داشته و در طی این تغییر و تبدیل ها از مشکلاتی که در کنترل رفتارهای خویش دارید، شگفت زده شده و به ریشه ی آنها پی خواهید برد. با وجود این حجم از آگاهی‌های نویافته، باز هم از پس کنترل خود بر نمی آیید (به ویژه وقتی مساله مربوط به نیازهای پر تب و تاب دل تان می شود). شاید امسال علنا ادعای مالک چیزی را کنید

فال دی سال 95 :

خلاصه:

فال سال 2016 برای متولدین دی ماه پیش بینی می کند که یک سال از تغییرات برایتان خواهد بود. شما در این سال در تلاش برای تغییرات دنیا هستید اما به جای آن به دنبال تغییر خود باشید.

ثبات مالی وجود دارد و در نهایت در چنگ شما خواهد بود. تصمیم گری های بزرگ در مورد چیزهای مهم از قلب شما بر خواهند خواست. شما در حال کار در جهت تحقق اهداف و ایده ال های خود و تبدیل شدن به شخصی که همیشه می خواستید باشید ، هستید.

 

در سال 2016 خود را کمی واقع بین و جدی تر از حد طبیعی خواهید یافت. با واقع گرایی در این سال به نتایجی که باعث تغییر دنیا شوند نخواهید رسید و شما می توانید خود را با دنیا وفق دهید.

از آنجا که شما مصمم در به آغوش گرفتن سال 2016 به عنوان زمانی برای ایجاد تغییرات بزرگ در زندگی خود فکر میکنید و به دنبال آینده و لحظه ای چشم برنداشتن از اهداف بزرگ هستید و سخت به دنبال تغییرات بزرگ در زندگی خود و برای رسیدن به آنها هستید همه چیز خوب خواهد بود.

عاشقانه:

شما آماده برای یک تغییر جدی هستید و زندگی عاشقانه خود را در منطقه ای از زندگی خواهید یافت که در حال رسیدن و یا ساختن به آن هستید. اگر مجرد هستید این زمان به دنبال یک رابطه جدید هستید. شما چیزهای زیادی برای نشان دادن به دنیا دارید و کسی در خارج از آن قرار گرفته که فقط در حال انتظار برای ملاقات با شماست.

 

فال سال 2016 متولدین دی ماه پیش بینی میکند که عشق شما اگر در یک رابطه باشد شما آن را پیدا خواهید کرد و این سال یک سال بزرگ برای شما خواهد بود.

این سال یک سال خوبی برای تاکید مجدد بر تعهد موجودیت خودتان نیز هست. به شریک زندگی خود اجازه دهید که بداند شما چقدر برای او ارزش قائل هستید. با این حال اگر رابطه شما پیش نمی رود این مزان مناسب برای جلوگیری از بی راهه رفتن هاست.

فرصت های شغلی:

زندگی شغلی شما در این سال دستخوش تغییرات بزرگی خواهد شد. زندگی شغلی شما در سالهای گذشته در جریان بوده اما این سال شما به دنبال چیزی استوارتر هستید حتی اگر این به معنی تغییر شغل باشد.

فال سال 2016 برای متولدین دی پیش بینی کرده است که شما باید آماده برای پذیرش مسئولیتهای جدید باشید و نگاه تان از یک سو به مدیریت آنها باشد تا در پایان سال 2016 شما احساس بسیار امن تر در مسیر شغلی طی شده به همراه برنامه ریزی های بلند مدت احساس کنید.

 

برای پیشبرد اهداف شغلی خود شما تصمیم گرفته اید و این زمان خوبی برای افزایش دانش و مهارتهای خود است. شما همیشه طالب دانش بوده اید و در حال حاضر نیز به این سخت پای بند هستید.

ثبت نام کردن در دوره های آموزشی و یا رفتن به کلاسهای شبانه و یا حتی شروع به خواندن در مورد یک موضوع خاص که به آن علاقه مند هستید باعث پیشرفت شما خواهد شد.

امور مالی:

وضعیت شغلی خود را در سال 2016 با ثبات تر خواهید دید. بنابراین انجام امور مالی خود را سرو سامان دهید چون در سالهای گذشته پولهای خود را به صورت پراکنده دریافت میکردید و برنامه ریزی بلندمدت برای آنها نداشتید.

در سال 2016 با توجه به فال شما پیش بینی می شود که شما به راحتی قادر به پس انداز مقداری پول برای اینده باشید. این زمان ایده ال برای پرداخت بدهی خود و شروع به پس انداز منظم است.

سلامتی:

 

در سال 2016 شما در حال ایجاد تغییرات بسیاری دز شیوه زندگی کردن خود هستید. شما تصمیم گرفته اید که در مورد سلامتی و انچه می خورید جدی باشید و همچنین شروع به برنامه ریزی برای یک رژیم تناسب اندام کرده اید. با اینکه این کارها به نظر سخت خواهند آمد اما شما ارزش آنها را پرداخت خواهید کرد و در پایان سال از عملکرد خود در این مدت بسیار راضی خواهید بود.

 

خانواده:

 

با توجه به پیش بینی های سال 2016 در فال متولدین دی ، این سال شما قادر خواهید بود افرادی که در حال تلاش برای سوء استفاده از شما را کنار بگذارید. و بهتر است برای حفظ روابط دوستانه با همه کوشا باشید اما اجازه سوء استفاده را به کسی ندهید.

 

اصلاحات وضع خود:

 

این سال برای خدمت به جامعه است و اجازه ندهید که به فرصتهای بزرگی که باعث یادگیری مهارتهای جدید برای شما خواهند شد پشت پا بزنید. این زمان بسیار خوبی برای شروع یک دوره جدید است که می تواند باعث پیشرفت زندگی شغلی ما شود.

 

مسافرت:

 

اگر سال 2016 برای شما یک سال از تغییر است ، پس چرا تغییر از مناظر را اضافه نکنید؟. حرفه شما باید ارائه برخی فرصت ها برای سفر را به شما بدهد و از آنها نیز استفاده کنید. شما ممکن است بخواهید برای لذت بردن از سفر چندین بار در سال قصد مسافرت کنید. پس امسال زمان خوبی برای دیدن دنیا و آوختن از فرهنگهای دیگر است.

 

ماهانه:

 

• January یک ماه پر از چالش های شخصی برای شما است چون جاه طلب و خودخواه برای رسیدن به اهداف خود هستید.

 

 

 

شما میخواهید با دقت و توجه سال را آغاز کنید بخصوص در ماه February . ایده هایی که به نظر می رسند بزرگ هستند برروی کاغذ یادداشت کنید و با این کار از تنش های ناخواسته جلوگیری کنید چون زمان کافی برای تمرکز و فکر کردن قبل از عمل خواهید داشت.

 

 

 

در ماه March شما با تنش هایی در خانه روبرو هستید چرا که شما باید در انتخاب کلمات خود دقت بیشتری داشته باشید و احساسات خود را مدیریت کنید.

 

در ماه April شما بسیار حساس هستید و این احساس بسیار عمیق شما را در بر گرفته و حتی مسائل با درجه حساسیت بسیار کم هم برای شما حساسیت برانگیز خواهند بود.

 

همه چیز تا ماه May سپری شده و گذشته و از این به بعد برای شما و شریک زندگی خود روابط قلب به قلب در مورد مسائل جدی خواهد بود.

 

در ماه June نسبت به قبل احساس تعهد بیشتری به رابطه خود دارید و این شروع یک دوره فعال اجتماعی برای شما است.

 

در ماه July زمان مناسب برای شروع با تمرکز بر زندگی شغلی خودتان است حتی اگر شما با افراد بسیاری شریک باشید.

 

تابستان زمان مناسبی برای گرفتن وام برای خرید خانه است. ماه August به خصوص زمان مناسب برای تسویه حساب کردن بدهی های خود و حل و فصل تعهدات مالی موجود است.

 

در ماه September شاهد تغییر در زندگی شغلی خود هستید و حمایت خانواده نیز شاهد هستید.

 

در ماه October پیشرفت در شغل و بهبود امور مالی برای شما به ارمغان می آید.

 

یک سقوط البته بدون عارضه تا ماه November در پیش دارید. به احتمال زیاد برخورد با برخی از مسائل شغلی در خصوص مدیریت و شخصیت های متضاد باشد.

 

در ماه December زمانی است که شما باید بپذیرید که نخواهید توانست دنیای اطراف خود را تغییر دهید ، فقط خود و اعمال خود را می توانید تغییر دهید




سال سگ ( متولدین سال های ۱۳۲۵، ۱۳۳۷، ۱۳۴۹، ۱۳۶۱، ۱۳۷۳، ۱۳۸۵)

سال نو ممکن است برای شما مشکلات غیر منتظره ای به همراه بیاورد، اما باید خونسردی خودتان را حفظ کنید و با آرامش از پس این مشکلات بربیایید. در واقع، تا زمانی که محتاط و صادق باشید، انرژی های منفی زیاد قادر به تحت تاثیر قرار دادن شما نخواهند بود. از لحاظ کاری، امسال نباید وارد کارهایی بشوید که در حوزه تخصص شما نیستند، در غیر این صورت ممکن است به سادگی گول بخورید. به شرط این که نگرش مثبت خود را حفظ کنید امسال برای شما بهتر از آنچه که فکرش را می کنید خواهد بود.

طالع بینی

آنهایی که هنوز مجرد هستند خسته از جست و جو به دنبال عشق حقیقی به نظر می رسند. خیالتان راحت باشد، چرا که عشق امسال درب خانه قلب شما را خواهد زد. متاهل ها ممکن است مجبور شوند مدتی دور از هم باشند، ولی با دید مثبت و تلاش دوجانبه همه چیز در پایان کار رو به راه خواهد بود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۴
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی