هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

امروز

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ق.ظ
شنبه صبح  اقای "ق" بهم زنگ زد که 8-9 راهی میشیم و ... بهش گفتم 2 شنبه میام پولو بهتون بدم.
امروز صبح بازم زنگ زد. گفتم میام.
رفتم بانک پولو گرفتم... بهش میگن چقد باید تقدیم کنم؟؟با حالتی که خوشم نیومد میگه هرچی بیشتر بهتر. کاره خیره دیگه.
گفتم 170 گفته بودین نفری برای اتاق حدا. میشه 340. درسته.
گفت آره.
گفتم فقط  برای اتاق دیگه سفارش نمیکنم.
گفت : نه . اقای فلان هم اینحاست. هیات امتای همین مسجده.
بعد بهش توضیج داد .
هیات امنای گفت : نه  خیالتونراحت.  من خودم با خانواده دارم میرم. 5 نفریم. من که نمیتونم . باید با خانوادم یه جا باشم. مقداری پول بیشتر میدم و 5 نفری تو اتاق حدا میمونیم.
7 تا تراول شمردم بهش دادم. راستش انتظار داشتم 10 تومن بهم برگردونه. اما با پرووویی تمام همه شو برداشت و تو کیفش گذاشت . اصلا از کارش خوشم نیومد. یه بار دیگه تو ذهنم اومد که  کمینه امداد ثروتمند ترین ارگانه کشوره....
شماره اونا رو خواستم ازشون . گفت میخواین بازم ببینیشون؟؟؟
گفتم : یه کاری با دختره دارم.
شماره گرفتم و اومدم بیرون.
باید بهش زنگ بزنم. امروز حالشو ندارم...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۲۷
مریم م.م

نظرات  (۱)

سلام صبح به خیر . کی وقت حرکتشونه
پاسخ:
سلام. وقت حرکت کی ؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی