هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

درهم 5

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ب.ظ

1) "عشق "  و  " وصال "  یه نعمته که خدا نصیب هر کسی نمیکنه.


2)    

دلم میخواد یه شغل مستقل از مجید و نسترن داشته باشم.

دلم میخواد در اختیار اینا  نباشم.

دلم میخواد استقلال داشته باشم.


3)

دلم میخواد یه سازی بلد میبودم . بشدت دلم میخواد بلد میبودم.  ویولون یا سنتور.



4)

روزها همینجور از پی هم میگذرن. بزرگ شدن ترانه ، تغییراتش ، راه رفتن و بدو بدوش  ،  حرف زدناش ،  اینو بخوبی نشون میده. نشون میده که روزها بی وقفه و سررررررررررریع دارن میرن .

خسته ام..





 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی