هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

موقعیت کاری

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

بازم چند روز پیش رزومه میل کردم برای یه شرکت .

راستش رزومه هام  سنگینه . خودم میدونم رزومه نسبتا خوبی دارم.  اما

همیشه مشکل اونجاست که  تو  "تهران"  ؛ "اصفهان " یا "مشهد"  ساکن نیستم. ...

 اما فقط میخوام امتحان کنم بهم زنگ میزنن یا نه .

امروز بازم زنگ زدن بهم .  "شرکت رشد طیور ز "  ... میخواست قرار بذاره برای مصاحبه حضوری . کجا ؟ اصفهان . ..

گفتم باید یه سری شرایط کاری رو بدونم.

گفت 8.5 تا 5 عصر .  و 5 سنبه ها   8.5 تا 12 .

گفتم حقوق ؟

گفت : باید در مورد حقوق صحبت کنید . بیمه هم که داره ...

گفتم این هفته که نمیتونم.

ول کن نبود. گفت : اول هفته آینده بذارم؟؟؟

گفتم : اخه باید شرایط اولیه  تاییدم باشه تا به مصاحبه حضوری برسیم.  ( منظورم حقوق و اینا بود ) .

گفتم : خودم باهاتون تماس میگیرم و هماهنگ میکنم .

...


اخه فک کن برم مصاحیه  حضوری  تااااااااا  اصفهان 12 ساعت راه . بعدش بگه حقوق یک تومن. ... 

خب معلومه که نمیخوام...

یه تومن رو تو خونه خودم میگیرم. حداقل باید 2 تومن باشه  که کوچ کنم. ها؟؟؟؟ 


تو این فکرم که زنگ بزنم فردا و حرفامو بزنم و یا بی تفاوت باشم و دیگه زنگ نزنم.؟؟؟؟

اینکه زنگ بزنم مودبانه تره یا ؟؟؟؟ بیخیال شم ...؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی