هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

خطا

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۵ ب.ظ

1) محرم امسال هم رسید ...

خدا منو ندید...

شروع محرم ، برام انگار سال تمومه...

تو دعا ها سردم. بی میل و رغبت. .. زورکی  ...

2 ) فک میکردم خوبم. اما نبودم . امروز خووب نبودم. خطا کردم.


3 ) گاهی دلگیر میشم.

گاهی بی دلیل برای چیزای کوچیک دلگیر میشم... 

شاید نشونه افسردگی باشه.


می دونی ؟ جز به خودم نباید به کسی متکی باشم...

خدا نمیخواد ...


خسته شدم دیگه . برای همین دعا تقریبا برام نامفهموم. دلی نیست. خواست قلبی نیست. انگار قلبی نیس.

از رو عادت شاید . اونم گاهی فقط.

نمیخوام به خدا بیش از حد اصرار کنم. ..

شاید رضایت دادم . نه .  سعی میکنم که رضایت دادم


این

حقـّم نیست .

...

...

..

..

 

اینجا بیراهه ی مستقیمه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۲
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی