هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

شانس

سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲ ب.ظ

1)  به زودی  هوا گرم میشه.  روزهای خوب و گرم در راهند .

میدونی ؟ بهار ، برای من ، سراسر  امیده و انگیزه.  امید به روزای خوب و قشنگ. روزای آفتابی و گرم.  روزای شاد. ...

هنوز هوا خییییییلی خیلی سرده. با اینکه بهاره  اما هنوز پالتو تنمه و جوراب شلواری پام. اما میدونم به زودی روزای گرم میان.  هرچند که اینجا گیلانه و  خوب سرما بیشتر موندگاره ،  اما به هر حال سرما موندنی نیست.

کلا ، انسان به امیده که زنده اس.  بهار برای من یعنی زندگی . یعنی امید.  دوسش دارم . خیلی . زیاد .

سلام روزای روشن. زندگی زیبا ، سلااااام.

 

2) صبح رفته بودم بالا پیش ترانه. خواب بود. 3 شنبه ها میاد پایین پیش مامان . طبق معمول تا خوابه من پیشش میمونم. ...

وقتی خواب بود رفتم و کنارش دراز کشیدمو بغلش کردم. یه غلط زد و دستش رو گذاشت زیر گردنم. چشمش رو باز کرد و یه لبخند وباز دوباره خوابش برد. 

با خودم گفتم : خدایا ؟ من چقد این بجه رو دوس دارم.

وقتی بهش نگاه میکردم از دیدنش لذت میبردم. چقد یه بچه میتونه دوست داشتنی باشه.  چقدر معصوم و لطیف....

یادم اومد به حرفهای نسترن.

چندین بار تا حالا تو گروه دوستای مدرسه از لذت مادر شدن و مادر بودن گفته. گفته که چون خودش تجربه اشو رو داره میدونه که چقدر لذت بخشه و شیرینه. 

یادم اومد به حرفهای قبل از عیدش تو ماشین.

بهم گفت :  م ؟  من با داشتن ترانه اینققققققققققدر خوشبختم و احساس خوشبختی میکنم که گاهی میترسم  که نکنه یه اتفاقی بیفته .

با خودم فک کردم ، خب راس گفته . خونه و زندکی عالی ، همسر و بچه و  کار و پول و درامد و خوشی  و سلامت ووو.

خب ، مگه آدم از زندگی جی میخواد دیگه؟ وفتی همه چیزش عالی باشه و غم و مشکلی نباشه تو زندکی ، خب معلوم که آدم احساس خوشبختی میکنه .  در کنار همه اینا  داشتن یه بجه دیگه اوج شادی میشه.

راست گفت که چقققققققققد خوشبخته.  واقعا خوشبخته.


ترانه که غلط زد از افکارم اومدم بیرون. ترانه  طاق باز خوابیده بود و دستش رو بالش . کف دستش رو به بالا بودو نظرم رو جلب کرد . گفتم بذار بببینم کف دست یه بچه جه جوریه. یکم چرخوندم سمت خودم و نگاه کردم. سعی کردم خطوطش رو ببینم.

با خودم فک کردم آیا خطوط دست یه بچه 2 ساله شکل گرفته کامل ؟  آیا خطوط دستش تغییر میکنه ؟؟؟

با خودم فک کردم که ،  آیا ، خوشبختی ، ارثیه.؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

می دونی ؟ بارها شنیدم که میگن :  فلانی ها خونوادگی خوش شانسن .

یا مثلا میگن : فلانی مادرش خوشبخت و خوش شانس بوده اینم مثه مادرشه. 

اینا خونوادگی خوش شانسن.

و

و میدونی ؟  اینو  از هدی  در مورد نسترن اینا هم شنیدم. هدی میگه :  اینا خونوادگی خیییییییلی خوش شانسن.


با خودم فک کردم که ، آیا  ترانه هم شانس و اقبال و خوشبختی رو از مادرش به ارث میبره؟؟؟ و آیا اصولا  ارثیه یا ...؟؟؟



3) میخواستم زیاد حرف بزنم . اما  با نوشتن 2   یکم دل و دماغم رفت.  حالا تا بعد  ...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۱۵
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی