هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

دمدمی مزاج ؟؟؟؟

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ق.ظ

دیروز حالم خیلی بد بود.

از 2 شب تا 6 صبح شنبه ، شکم درد و معده درد خیلی شدید.

شکم دردی که دل و روده هام درد وحشتناااااک...

ازاز 6 صبح  گلاب به روتون (:-)))))))))))))   اسهال ... 

7.5 دیگه بالکل سیستمم ریخت بهم و زرد کردم و...

با اینکه شنبه بود نتونستم برم پیش مجید. نسترن مرخصی گرفت و رفت. از ظهرش هم سردرده شدید. 

خلاصه تا 7 شب همینجور ، دست وپنجه نرم کردم.  هنوزم اغلب چیزا برام بو میده .

در یخچال رو که باز میکنم حالم بهم میخوره از دیدن غذاو ووو ..

الان خوبم شکر خدا . فک کنم یه مسومیت بوده. شاید .


 

پ.ن )  گفته بودم دلم  یه مانتوی لیمویی میخواد هاااا .  

دیگه نمیخواد.

از اون روز که گفتم دلم میخواد ،   تنه چن تا آدمه  گری گوری  دیدم .  اینه که دیگه دلم نمیخواد. اصلا.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی