هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

موعود

چهارشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶ ق.ظ

 همه چی آرووووومه.  غصه ها خوابیدن.

من چققققققققققدر خوشحالم. همه چی آروووووووووووووووووومه.


به به. یه روز قشنگه دیگه.  بهبه.  

برای هزارمین بار میگم :   آفتاب و گرما و شرشر عرق ریز  تابستون گیلان رو   ترجیح میدم به  سرمای اواخر پاییز و زمستون.


گفتم یا نه ؟  جمعه صبح با مامان و مجید نسترن  رفتیم بیرون خرید. من یه مانتو خریدم.زیتونی.  90 بود  اف بود 79 خریدم. نسترن 2 تا خرید. یکی همون زیتونی رو یکی هم سرمه ای...

شنبه هم مامان خانووم هندونه بزرگ از پارکینک اورد بالا و  فشارش رفت بالا و ضربان قلب 120 تا.  شانس اوردیم ما خونه بودیم. از طبقه بالا اومدم پایین دیدم بله . مامان خانوم  " مرغونه " کرده.

سریع با نسترن بردیمش بیمارستان . خودش هم حسابی ترسیده بود. حالت تهوع هم داشت. و گز گز  دست چب.  نشونه های سکته.

دکتر یه ساعت استراحت رو تحت و اکسیژن بهش داد و بعدش نوار قلب. خداروشکر چیزی نبود و برگشتیم خونه.

میدونی ؟  اونجا کنار تخت  مامان که نشسته بودم سعی کردم انرژی بفرستم. شما لحظه به لحظه بهتر میشوی. با 12 صلوات من وضعیت شما به حالت طبیعی بر میگردد...  ها ها ها . 

هم با صلوات ها استرسم کم میشد  هم ارامش پیدا میکردم و به هر حال نمیشه از نیروی صلوات گذشت. و هم اینکه امتحان میکردم...

ها ها ها ....


میدونی دلم میخواد   رو " آجنا "  تمرکز  کنم.

این روزا  دارم میخونم. یه سایت خیلی خوب پیدا کردم و یه کانال خیلی خوب. کانال های زیادی پیدا کردم .همش تبلغاته بیشتر برای دوره هاشون.   اما این یکی خییییییییلی خوبه. کلی تمرین داره. رایگان.

هنوز اول راهم. اما حس فوقالعاده ای دارم.  امیدوارم مثه دفعات قبل ول نکنم. 

اخه من نمیدونمم. چرا ادم خله ؟؟؟ وقتی از یه چیزی همه جوره لذت میبری و حال میکنی  ؛ خب مگه مرض داری  ول میکنی؟؟؟


به هر حال الان  عااااااااااالیم. خیلی خوب. به لطف خدا .

سعی میکنم صبح ها بعد بیدار شدن یه مدتیشن بکنم. با هنذفری. فعلا با  "‌سالم جعفری " .   تمرینات با حاله زیادی دارم. 

من مدتیشن عشششششششششق رو خیلی دوس دارم. 

اینکه به همه عشق میدی . اول از همه خودت عشق آرامش شادی و سلامتی.

به عزیزانت.

دوستانت

کسانی که ازشون بدتون میاد .

به افراد ناشناس.

به امیر علی و پریا.

وووو


یکی دیگه هم که خیییلی دوس دارم اما هنوز  انجامش ندادم با تمرکز   گرفتن نیروهای زمین و  کائناته.  چاکرا تاج به کائنات و چاکرا ریشه به اعماق زمین ...


کسی که تو این وادی نباشه  این حرف ها  براش مسخره اس خییییییلی . باید تو این وادی باشی و امادگی پذیرش داشته باشی. اگرنه جدا مسخره به نظر میرسه و خل بازی  حرفام.


و اما مطلب دیگه اینکه :

ورزش نمیکنم. این هفته ان شاءالله سعی میکنم متمرکز شم .

و اخرش اینکه

امروز روز موعوده.  ظرف امروز تا فردا  .  روز موعود. 



خدایا شکرت. دوووووووووووووووووووووووست دارم. خیلی زیاد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۱
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی