هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

صندوق بیان و بلاگفا

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۹ ب.ظ
آخرین وبلاگ رو  در پرشین بلاگ  همین الان حذف کردم. حس  خوبی نیست حذف کردن. مجبور شدم.
هرانچه مونده بود از وبلاگ هی گذشته رو  بک گرفتم و ریختم تو صندوق بیان. 
تو پرشین بلاگ  بک اپ  ناجور بود. منم  ثبت موقت ها رو همونهایی که خصوصی بود رو  عمومی کردم و از رو صفحه اصلی کپی کردم و رختم تو ورد و بعدش  بوووووووم.  وبلاگ رو منفجر کردم. ...

حیف که  هیچی از نوبن طرب در بلاگفا باقی نموند. همممممممممش پرید.
نوبت طرب تو پرشین  هم الان ترکوندمش... اما نوشته هاش رو دارم. این خوبه.

 یک سال اخر  از زندگانیم گله دارد  هم  همش پریده (سال 93 ) . حق دارن  میگفتن بلاگفا خر است.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۵
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی