هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

دلتنگی و اضطراب

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ب.ظ
از خدا بشدت دور شدم. شاید روزی یه وعده نماز بخونم. دیگه نه. یا نیستم یا ...
بد جوری دوووور شدم.
امشب با خودم فکر کردم تنها راه چاره ام خداست. تنها دوای دردم خداست. باید دوباره بهش نزدیک شم. بادی خودم رو بندازم در اغوشش.
باید باهاش آروم بگیرم.
باید دردهام , تنهاییام , ناکامی هام , شکست هام ,  استرس ها و دلتنگی هام رو با حظور گرمش پر کنم.
باید بهش نزدیک شم.
خدایا؟ کمکم کن.
خدایا؟ رهام نکن لطفا.
منو به حال خودم وامگذار.
خدایا؟ دوستم داشته باش و جلوی دوست و دشمن  روسفید و سر بلندم  کن.

خدایا؟ شکرت . سپاسگزارم برای تمام داشته هام که بی منت بهم عطا کردی. سپاسگذارم.
کمک کن لایق و شاکر نعمت های بی پایانت باشم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۶
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی