هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

شب بیداری و بچه داری

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۰۲ ب.ظ
نسترن به شدت سرما خورده. 5 شنبه و جمعه به درخواست نسترن شب رفتم بالا و شب بیداری ترانه مال من بود. دلم برای برادرم میسوخت طفلی بی خواب بود...
شنبه گفتن نیازی نیس. تا دیشب. دیروز از ظهر همین جور گرفتارشون بودم. تا شب. بازم نسترن حالش بد بود.
گاهی فک میکنم نسترن بهانه میگیره و همیشه بچه رو میندازه گردن مجید.
همین دیروز گفت بیا بریم بیرون کاموا بخریم. اومدیم خونه  گفت وااااااااااای من دارم میمیرم و اینا...
بعدش گفت "م" ؟ تو میتونی امشب بیای ؟؟ یا به مامانم بگم بیاد.
چه جوابی میتونستم بدم. ؟؟؟ گفتم : میام.
خودش یعنی تشخیص نمیده؟؟؟ هر شب من باشم؟؟؟ خر گیر اورده ؟؟؟؟ 
گفت : تعارف نکنی هاااا. نمیتونی بگو مامان بیاد.
گفتم : میام.

حسابی کلافه بودم. تمام گردش و تفریحشو میکنه شب به بچه داری که میرسه بی حاله و نمیتونه.
چن بار خواستم حرف اون روزشو بهش پس بدم و بگم :
زوووود خوب شو. امشب تو میدونی و بچه ات. غلط میکنه هرکی پاشو اینجا بذاره. مجید قرص میخوره و میخوابه . تو میدونی و بچه ات.

اینا حرف های اون روزش بود وقتی مجید مریض شده بود. خدا زد تو کمرشو  خودش حالا مریض شده.
اما بیچاره من  که دو هفته اس باهاشون گرفتارم.
امشب دیگه قراره مامان بره بالا ...
 عجب گرفتاری شدیم هاااا.
میدونی دلم از این میسوزه که اینا بعدا دیده نمیشه. فردا و فردا هااا , حتی همین یه ساعت بعد  دیده نمیشه و محبت ها چشم نسترن رو نمیگیره.

پ.ن 1) خدایا لطفا کمکم کن. لطفا
پ.ن2) خدایا؟ ازت دووووور شدم. کمکم کن دوباره بهت نزدیک شم.
خدایا؟ منو در آغوش بگیر
خدایا؟ لطف و محبتت رو ازم دریغ نکن.
خدای خوبم , هر چی به خیر و صلاحمه رو برام رقم بزن.
خدای مهربونم جلوی دوست و دشمن , از همه مهمتر خدا و پیغمبر ,  روسفید و سر بلندم کن.

خدایااااا , تنهام نذار و  منو به حال خودم  وا مگذار.
خدایا؟ یارم باش. کنارم باش. قرارم باش.

پ.ن 3) خدایا ؟ سپاسگزارتم.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی