هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

سال 1395 ، شروع بهترین روزهای زندگیمه

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۳ ق.ظ
روزا ، حرفای زیادی با خودم میزنم. همیشه تو دهنم در حال حرف زدن و تحلیل و و وو ... هستم. اما میام اینجا انگار حرفی برای گفتن ندارم. خب ، اون موقع ها هم که حرفم میاد اینجا در دسترس نیس که بگم...
دیگه خونه اینترنت ندارم.چند ماهی میشه... اینترنت هم مثه باقی چیزا که از دست دادم. البته اینترنت رو خودم خواستم که شارز نکنم. خونه لازمم نمیشه. همیشه اینجا بودم. و دلیل مهمترش اینکه خواستم به اونا بفهمونم که اینترنت رو فقط برای شما شارژ میگردم و من نیازی نداشتم...
دیشب به بیمه ام و سابقهم فک میکردم. اینکه بیمه ام رو پرداخت نمیکنم بشدت قبلبم رو فشرده میکنه و ازارم میده. اینکه دیگران پیشنهاد دادن که حقوق پدر و مادرت هست و بعد اونا استفاده میکنی و نیاز به بیمه و بازنشستگی نداری اذیتم میکنه و برام عین مرگه. اینکه با این کار دیگران رسما اعلام کردن که ازدواج نمیکنی پس حقوق پدر ومادرت بهت میرسه آزاردهنده ترین و زجراورترین قسمت ماجراست.
چاره ای جز پذیرش نداشتم. چون پولش رو کس دیگه ای پرداخت میکرد.
2 ساله که اینجا مشعولم. سهم ساله 93 ، شد 12 تومن. و
 سهم امسال 14.5 تا 15 ( هنوز قطعی نشده . منتظر 5% کارخونه هستیم ).
جمعا حدود 26-27 تومن. در حالیکه تا امروز یک قرون هم نگرفتم. و ماهی حدود 40-60  تومن هم کرایه ماشین دادمو ...
قراره امسال 12 تومن بگیرم به زودی. هنوز پوله نیومده دستم ؛  مجید براش برنامه ریزی کرده.  مبایلت خرابه . قبله دادنه پول بهت نسترن تا 500 تومن یه مبایل برات بخره.  لپ تاپ احتیاج داری و ...
اخه به شما ها چه. مگه خودم کجم که نتونم خرحش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  واقعا حرصم میگیره. و به زودی برخورد جدی خواهم کرد.
من خودم برنامه ریزی دارم براش. 12 تومن مبلغی نیس که . اگه بخواد خرج شه 3 سوته که نه  ، یه سوته تمومه. اما من ،   یه فکری کردم. نه اونحوری که اونا میخوان همشو یه حا میزارم بانک و سودشو میگیرم و   نه اینکه خرج بیخودی میکنم. ...
من میخوام 2 تومنش رو بردارم برای یکی از ارزوهای قدیمیم که دیگه خیلی وقت بود یادم رفته بود و بهش فکر نمیکردم ... دیروز صبح از فک کردن بهش انچنان شوقی تو وجودم اومد و  انچنان شاد شدم که وقتی به خودم اومدم دیدم غرق در شادیم و یه لبخند پهن رو صورتمه...
باخودم فک کردم ،  فکرکردن به اون کار هم شادم میکنه . چه برسه که بتونم عملیش کنم. ...
هنوز درست نمیدونم 2 تومن رو به شکلی و دقیقا چه جوری باید  تو اون مسیر ببرم و ایا کافیه؟ میتونه کافی باشه ؟؟؟
به هرحال . ان شاءالله وقتی گرفتم خدا کمکم میکنه...
10 تومن بیقیه هم میزارم ثامن و سودش رو میگیرم. حدود 250 ماهی ...
نه مبایل شادم میکنه و نه لپ تاپ و نه ماشین...
حالا که با همه اصرار ها تا حالا ماشین نخریدم ، دیگه یه ماشین معمولی نمیتونم بخرم. برنامه ام برای ماشین میمونه برای سال 97. اینجا یه شهر کوچیکه و نیازی به ماشین ندارم. اهل چشم هم چشمی هم نیستم که چون نسترن اسپورتچ سواره  منم فلان...
با همه اصرارهای مامان تا امروز زیر بار نرفتم... ماشین تو سال 97 ...
 همچنان میخوام و در تلاشم از اینجا بزنم بیرون. نمیخوام به اینا وابسته باشم و ازم سو استفاده کنن. این دقیقا حسم تو این 2 سال.
داره ازم سو استفاده میشه.
نسترن از زمان بارداریش دیگه نیومد. یعنی تو این 2 سال فقط 4 ماهش رو اومد . بارداری و بعد هم زایمان . اما ، دقیقا  سود برابر گرفت و خیلی مسایل دیگه .
از دیروز به فکرم رسیده که حداقل عصرها رو یه جا مشغول کنم خودم رو . یه جا که درامد ازش کسب کنم. اینطوری میتونم هم از اینجا و بیگاریش فرار کنم و هم یه درامدی داشتم. ...

...
به خدا توکل باید کرد. حتما یه روزی نوبت منم میشه. یه روزی زندگی به منم رو میکنه و به آرزوهای کوچیک و بزرگم میرسم و خدای بزرگ رو بیشنر از پیش شکر میکنم و شاد و سلامت لذت زندگی رو میبرم در کنار عزیزانم . و عشق و ارامش درونم رو نثار اطراف و اطرفیانم میکنم...
سال 1395 ، شروع بهترین روزهای زندگیمه.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۵
مریم م.م

نظرات  (۱)

با سلام ان شالله به تمام آرزوهای کوچک وبزرگت می رسی. صبر کن که خداوند با صابران است. من با اجازه ات وبلاگت را می خونم
پاسخ:
سلام .
ان شاءالله ...
تا کی باید صبر کرد؟؟؟ کاسه صبر لبریز شده دیگه.  امیدوارم زمانی به آرزوهام برسم که حلاوتشون رو برام از دست نداده باشن....
اجازه نمیخواد...
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی