هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

شنبه اولین روز رسمی سال 1395

شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۰ ب.ظ
امروز شنبه اس. 14 فروردین. اولین روز رسمی و کاری  سال 1395.
این روزها خیلی بهم سخت گذشت... شروع سال حال خوبی ندارم. از خودم و زندگی ووووووووووو  همه چی کلافه ام. ..
سعی میکنم عصبانی نشم. پرخاشگری نکنم. اما ؛ خب ، سعی میکنم. اما موفق نمیشم همیشه...
اینقد چیزای متفاوت آزارم میده  که حالی برای نوشتنشون نیس.
پول ،  کار ،  استقلال ,  زندگی  ؛  اسپورتج ، مغازه ، نسترن , مجبد ، پول ، درامد ، تصمیم گیری ،   مبایل ، مامان ، بازم پول ،  بازم استقلال ، بازم زندگی ...  درامد 93 ؛ درامد 94 ؛  بی پولی ، عدم استقلال ، وووووووووو
 اوووووف خدایا؟ 
شروع ساله چدیده. سعی میکنم توکل کنم به خدا ، شاید که از این باتلاق زندگی درم بیاره.
چاره ای نیس. باید تو این شروع سال توکل کرد پر انرژی و شاداب و با نگاه مثبت زندگی رو به امید روزهای قشنگش ادامه داد و بس.
همین.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۴
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی