هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

امیرعلی و پریا

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ق.ظ

1) تو این چند روز همش به  " امیرعلی " و " پریا " فکر میکنم.  دلم میخواد بهشون نزدیک و نزدیک تر شم. اونقدر نزدیک که کنار خودم داشته باشمشون.


2) دلم یه عشق میخواد . مثه بهار . مثه اردیبهشت . تر و تازه و خوشبو و زیبا. بینظیر و لذت بخش....


3) دلم میخواد ...




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۳
مریم م.م

نظرات  (۲)

۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۱:۲۲ علی رضا عظیمی راد
سلام
اونا کیان؟
پاسخ:
سلام
اونا کین؟
امیرعلی و پریا ؟؟
 یه پسر و دختر دوست داشتنی . 2 تا بچه که ماحصل یه عشق پاک و خالصن...

هرچیزی یا هر کسی که ساده و صمیمی باشه . آدم دوس داره بهش نزدیک بشه
پاسخ:
امیدوارم که امیرعلی و پریا رو  به زودی  تو زندگیم داشته باشم....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی