هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

روزانه.

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۹ ق.ظ

1) چند روز بود که فکر میکردم باید دوباره سراغ انرژی مثبت و تکنولوژی فکر برم...

امروز دوباره  فایل های صوتی  "قدرت " از " راندا برن" رو دانلود کردم ...


2) دیروز ناهار ، بانسترن و هدی و ترانه  رفتیم ناهار بیرون. یکی از همکاراشون تازه یه رستوران کوچیک زده. رفتیم اونجا. بعدش هم روبروش پارک بود . ترانه رو برای اولین بار بردیم پارک و کلی ازش عکس گرفیتم..

وقتی برگشتیم خونه ، چایی خوردیم و با مامان و نسترن و ترانه رفتیم پارچه هامون رو بدیم برامون مانتو بدوزه  خیاطه.  من اومدم اینحا و مامان و نسترن اینا رفتن یکم خرید و بعدش خونه ...


3) کمی تب دارم و سرم درد میکنه. اما قرص نخوردم...


4) دیروز دیدم تو تلگرامش عکس یه دختره کنارش. احتمالا نامزد کرده . شبیه عکس نامزدی بود. اما پاپیون یا کراوات نداشت . ایشالله خوشبخت بشن.

5) خدایا , شکرت.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۷
مریم م.م

نظرات  (۵)

من هم مدتیه که سر درد دارم . بعضی وقتا شدید میشه . 
پاسخ:
شما چرا ؟؟؟
سلام دیر به دیر سر می زنی به وبت به روزش کن
پاسخ:
سلام.
دیر به دیر کجاس؟ من که همش اینجام. اما درکل  هدفم به روز کردن و جلب مخاطب واینا نیس.
هروقت حرف داشته باشم و دلم بخواد خودمو خالی کنم مینویسم.
گاهی از روی دلتنگی یا فشار  و 
 گاهی هم برای به یاد موندن خوشی ها  و 
گاهی هم برای ثبت چیزایی که شاید  ورق زدنش چند وقت دیگه برام لازم باشه ...


............................
جواب کامنت خصوصی رو چه جوری بدم خوب؟


سلام جواب کامنت خصوصی را رو وبلاگم بفرست ممنون میشم
پاسخ:
سلام . کامنت های وبلاگ رو بستین. من چه جوری کامنت بدم ؟؟؟؟؟

 اهل گیلانم
روزگارم بد نیست
زندگی میچرخد
با دعا های شما.
شاعر هم که هستی . اهل گیلان چست وچابک
پاسخ:
نه بابا.شاعر کجا بود؟
من نگفتم یه جا خونده بودم قبلا. 

هروقت هرچیزی را نیمه پرشو ببینیم . زندگی آسان میشه
پاسخ:
آره. این شعار ها رو بلدم. اما اونقدرها  " خودسازی "  ندارم . شاید خیلی ضعیفم...
نگاههای دیگران ،  حرفهاشون ،  و گاهی ترحم هاشون ، ...
همیشه از دیگران نیس . خیلی وقتها از خودمونه... از خودمه.
...
...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی