هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

یه شروع خوووب.

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۰۰ ب.ظ

امروز رفتم کمینه. ا 

چند جا پرسیدم تارسیدم اتاق مورد نظر .

گفتم میخوام فلان کارو کنم. گفتن : کمک هزینه  

گفتم : نه . پول به اینجا یا اونا نمیدم.  میخوام خودم همه چی رو اماده کنم. هتل و بلیط و ... فقط میخوام یه زوج باشن. یه زوج جوون.

آقاهه گفت : چشم من پرونده ها رو نگاه میکنم ببینم کی تا حالا نرفته مشهد..باهاتون تو همین یکی دو روز تماس میگیرم.

گفت : ما خودمون هم برنامه مشهد داریم برای مدد جوهامون هااا.

یعنی میخوای اینجا کمک کنی ...

گفنم :نه. من دنبال افراد بخصوصی هستم...

با کلی احترام بدرقم کرد.

دو ساعت نشد باهام تماس گرفت . گفت فلانی هستم از فلان حا... من پرونده ها رو نگاه کردم. یه زوچی هست که هردوشون تحت پوششن و من باهاشون صحبت کردم ووو فقط جسارتا شما بیاین هم اینا رو ببینین و هم صحبت کنیم باهم ...

راستش خیلی ناراحت شدم. نمیخواستم تا کارا ردیف شه اون اشخاص چیزی بدونن. هم ناراحت شدم خیلی . هم  ترسیدم یکم ، و هم استرس گرفتم...

به هر حال قرار شد فردا ساعت 9 اونا رو ببینم و این آقاهه که مسئوا فلانه...

میدونی ؟  ناراحتم . لزومی نداشت من اونا روا ببینم و از همه مهمتر  اونا منو ببین.  یعنی نمیشد ناشناس این کار و کرد؟؟؟

به هرحال شد دیگه. لابد روال همینه. 

نمیدونم.

جای قرار شعبه خارج شهر کمینته اس. جاشو بلد نیستم. مجبورم با آزانس برم سر قرار.

ساعت 9 فردا دوشنبه ششم اردیبهشت 95 .

به امید خدا. ان شاءالله از پسش بر میام...

خدایا؟ شکرت. دووووست دارم.

راستی ؟ 3 روز 13 رجب رو برای اولین بار  روزه گرفتم. خووب بود. اونم شکر خدا که شد.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
مریم م.م

نظرات  (۴)

چه کار قشنگی ... دست مریزاد:)
پاسخ:
من که اینجا خواننده نداشتم. اگه میدونستم یهو اینجا شلوغ میشه نمی نوشتم. دوس ندارم جار بزنم.....

چه کار خوبی میکنین که به بقیه کمک میکنید. امیدوارم که با موفقیت انجام بشه.
منم کمک کردن رو دوست دارم حتی اگه در حد یه دلداری ساده باشه :)
پاسخ:
سلام
منم امیدوارم...
خیلی وقتا همون دلداری ساده خیلی بهتر از پول خرج کردن و این حرفاست.  من خودم با بخش معنوی بیشتر موافقم... البته در نهایتش معتقدم تو هر دو زمینه ، مهم نیت قلبی آدمه . اینکه برای چی این کارو کرده ؟ خودنمایی یا ...
گاهی همون لبخند و محبتی که به یه فقیر یا ... میکنی هم برای خودنمایی و ...
مهم نیته...
سلام ان شالله جور میشه . از تو حرکت از خدا برکت . به امید رسیدن به آرزوهات
پاسخ:
سلام
ان شاءالله.
یعنی برای رسیدن به آرزوهای خودم این کارو میکنم؟؟؟ نمیدونم. مطمئن نیستم خودم. شایدم حق با شما باشه. که امیدوارم نباشه...
برای رسیدن با آرزوهام همه کاری کردم. هر کاری . همه جوره ازش خواستم .نشد. خدا نخواست هیچکدومشون بشه... این یه کارو  فک نمی کنم برای رسیدن به آرزوهای خودم باشه...


سلام معذرت میخوام فکر می کنم من مطلبمو بد نوشتم . منظورم از رسیدن به آرزوهات این موضوع خیر نبود کلی بود. ضمناً این کار خوبیه شاید آرزو باشه ولی آرزوی خوبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی