هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

درهم های روزانه

پنجشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۳ ب.ظ

نمیدونم اثر ماه رمضونه یا ...؟؟  انگار به شرایط عادت کردم. انگار دیگه جووشه زندگی و وضعیت کاری و شغلی و درامد و زندگی و آیندمو نمیخورم خدارو شکر.

نمیدونم واقعا این کاره خودمه که بالاخره بی خیاله همه چی شدم و خودم به شرایط وفق دادم و شرایط رو پذیرفتم  یا 

یا  اثر ماه رمضونه .  آخه آرامشم از ماه رمضونه ...

به هرحال نمیخوام خطایی بکنم که همه چی به هم بریزه. این خطا  شامل یه اشتباه درونی و شخصی میشه که به راحتی میتونه همه چی رو بهم بریزه. و البته تبعات بیرونی هم خواهد داشت.

سعی میکنم همه جی رو به هیمن ترتیب نکه دارم.

اینکه به آینده فک نکنی  و نگرانش نباشی خیلی خوبه.  اینکه فکر کنی خوبه ، اما اینکه نگرانیش ، زندگی رو از روال طبیعیش خارج کنه اصلا خوب نیس.

خداروشکر الان وضعیت خوبه . صد هزار مرتبه شکر.


2) مامان رفته چکاپ سالانه.

سیتولوژی هنوز جوابش نیومده. اما امسال دکتر مشکوک بوده.  که البته که همه چیز خوب خواهد بود و مامان سالمه سالمه. من دلم روشنه و آرامش دارم. صد هزار مرتبه شکرخدا

جواب سنو هم خوب بوده. توده ای نداشته . فقط مجاری شیری متورم بوده که ان شاءالله چیزی نیس اونم.

3 شنبه جواب سیتولوژی میاد.

ان شاءالله همه چی خوبه و روبه راه. توکل به خدا .

هرچی خدا بخواد همون میشه. میدونم خیره.


3) ترانه روز به روز داره بزرگتر و شیرین تر میشه. رابطه خیلی خوبی با هم داریم. بی نهایت دوسش دارم و دوسم داره. ...

کاش منم یکی داشتم. یکی نه دو تا.


4) دیگه امیدی ندارم برای اون قضیه . انگار خدا نمیخواد.  سعی میکنم کنار بیام و بی تفاوت باشم. با اینکه با تماااااام وجودم دلم میخواست...

اما هرچی نگاه اطراف میکنم ، هرچی بیشتر دقت م.یکنم  ، کمتر به نتیجه میرسم. کسی نیست . حتی تو دوردست هاا.


5) شکر خدا . شکر خدا . شکر خدا


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۲۴
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی