هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

تعبیر خواب

دوشنبه, ۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۶ ق.ظ

نمیدونم . این چندمین باره که حوابی با این مضموم میبینم. 

خواب میبینم مشهد رفتم. ...

بعدش موضوع خواب اینه که 2 -3 روزه مشهد هستم اما هنوز  وقت نشده  یا موقعیت نشده برم حرم زیارت و حسابی دلواپسم ...


شاید این سومین یا چهارمین بار باشه اینحوری خواب میبینم. هر بار مدلش و آدماش فرق دارن. ..

اوایل ازاینکه مشهد بودم و چنین حوابی میدیم خوشحال میشدم . اما پریشب حسابی مضطرب شدم .  چرا باید همش خواب ببینم که مشهدم اما موفق به زیارت نمیشم. ؟؟؟؟

این اصلا نشونه خوبی نیس.  اما چه معنی میتونه بده ؟؟؟

تعبیرش چیه ؟ 

چرا تو خواب میرم مشهد و بعد از 2-3  روز اونجا بودن این تشویش رو دارم که هنوز به حرم نرفتم.؟؟؟؟ در حالیکه معمولا ادم  اول و آخر سفر مشهد رو  تو حرم میگذرونه. برای سلام و خداحافظی ؟؟؟؟؟؟؟

خدایا ؟؟؟

معنیش چیه ؟؟؟ یعنی امام رضا دوستم نداره؟؟؟ ازم راضی نیست؟؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۰۴
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی