هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

حسادت توام با خجالت

يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ق.ظ

امروز از خودم خجالت کشیدم حسابی.

از خودم خجالت کشیدم وقتی به خواب یکی هم حسادت کردم.

امروز صبح وقتی مجید تعریف کرد که دیشب 2 بار خواب دیده داره میره مشهد زیارت .یه بار هوایی تو خونه قدیمی و با بابا و ...  ویه بار دیگه هم همون دیشب باز خواب دید که نسترن  و ترانه با اسپورتج سفید رفتند دنبالش که برن مشهد ....

آره وقتی مجید تعریف کرد خوابش رو حسابی حسودیم شد و  درجا تو همون لحظه هم حسابی ازخودم شرمنده شدم و خجالت کشیدم.

اینقد حقیر شدم که به خواب دیگران هم حسودیم میشه یعنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدایا ؟

امروز تولد امام رضاست. همه مردم  منجمله خودم چشم به دستای امام رضا دوختیم. همه یه حاجتی ، آرزویی ؛ چیزی دارن ...  و امروز روز تولد امام رضاست...

یه روز خاص .

خدایا ؟؟؟

......

....

....

...

...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۲۴
مریم م.م

نظرات  (۱)

سر بزنی خوشحال میشم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی