هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

موقعیت های شغلی

چهارشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

دو روز قبل دوباره اون شرکت هلدینگ  که مدیر بازرگانی میخواست باهام تماس گرفت برای مصاحبه...

گفتم دفعه قبل هم بهتون گفتم بادی حقوق و مزایا در یه حدی مشخص باشه . نه دقیق. اما باید بدونم حدود چقده ؟؟ مثلا 100 تومن تا 200 تومن. یا 100 تومن تا 400 تومن. ...

یه رنجی به من بگین اگه بیس کار  اوکی بود بعد برای مصاحبه و بقیه قدم هاا...

گفت به ما نمیگن ( خب طفلی منشی بوده دختره لابد ) .  نمیخوان ما بفهمیم. تو مصاحبه به تفاهم میرسن. گفتم باشه. اما من از گیلان میخوام باشم بیام لاهیجام یه جدودی باید  مشخص باشه. یه رنجی ....

گفت : صحبت هاتون رو منتقل میکنم....


در واقع این سومین پیشنهادی بوده که به نوعی رد کردم. یکی اصفهان بود . یکی تهران بود که خود دکتر فلانی صاحب شرکت زنگ زده بود . و سومی این هلدینگ بود که 2 بار در فاصله 15-20 روز تماس گرفت.


با خودم فکر میکنم که , خخخخب ؛  امسال 3 موقعیت شعلی پیدا شد و بدون اینکه حلو برم ردش کردم. شاید همیشه از این موقعیت هااا نباشه...


من تو شهر خودم ؛ تو خونه خودم یه تومن درامد رو دارم .  اگه بخوام برم شهر دیگه با کرایه خونه و خودر و خوراک  حداقل باید  رو 2.5 باشم...

دلم میخواست اون یکی هدلینگ زنگ میزد که زنگ نزد .... لعنتی ....


مزگان میگه : پولدار...

گفنم : پولدار کجاست؟

گفت اونجایی پولداری دیگه...

گغتم : راضی نیستم. از رو ناچاری هستم ...

گفت به هر حال یه درامدی داری هستی دیگه..

گفتم : آرررره. درامد دارم . از بیکاری بهتره . اما راضیم نمیکنه...

گفت : بگو شکر خدا ...

گفنتم : صد هزار مرتبه خداروشکر.



میدونی ؟ با خودم فک میکنم تو این شهر 10 صبح سر کارم. صبح ها بعد نماز با مامان میریم قشنگ ترین حای دنیا برای ورزش و پیادهروی . کنار خودنوادمم. تو شهر مورد علاقمم. خرج خونه و ... ندارم.  چه کاری باید تو شهر دیگه پیدا کنم با چه درامدی که ارزش اینا رو داشته باشه؟؟؟

حداقل باید 4 تومن باشه. نه ؟؟؟

بعد به خودم میگم: رفتن معنی استقلال میده. مستقل میشم. این شاید جبران باقی چیزا رو بکنه. ... شاید درکش برای خیلی ها سخت باشه. شاید خیلی های زیاد بگن  خوشی زیر دلش زده. اما حرف منو یکی شبیه من میفهمه. یکی با شرایط من تو سن من ، با درامد من ، و ...


خدا بزرگه. به خدا توکل کردم. مطمئنم تنهام نمیذاره.

خدا بزرگه و من در پناه خداوندم و خداوند هیچگاه دیر نمیکند .

هرچی که پیش بیاد ان شاأالله خیره.

فردا  ختم 14 روزه حدیث کسا تموم میشه. راستش دلم تنگ میشه براش. اما اگه جواب نگیرم اینقد دلزده میشم که هرگز به سراغش نخواهم رفت.

اما اگه حاجت بگیرم یقینا همراه زندگیم میشه...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۰
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی