هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

یوفو

سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵، ۰۷:۵۹ ب.ظ

اگه وبلاگ قبلیم بودم   و   اگه  "پارسا اس... "   هنوزم بود  دلم میخواست نظرش رو در مورد  " یوفو " ها ،   " نوادا "  و  "منطقه 55 " وا

مردان سیاه پوش وووووو ....  بدونم .

بشـّدت دلم میخواست " پارسا اس... "  در درسترسم میبود و نظرش رو میدونستم. مفصل و کامل...

لینکه قبول داره ؟ اعتقادش به این مساله چقده ؟؟؟

با ذهن خلاق و  رویاپردازی که اون داشت  فک میکنم اساسش رو قبول داشت. اما در مورد جزییاتش نمیدونم...

شایدم اشتباه میکنم...

نمیدونم...


به نظز من همون قدر  که موضوعش جذابه ، همونقدر هم وحشتناکه شاید.  ...

اما اینکه به نوعی تمام ریسان جمهور امریکا درگیر مستقیم این قضیه باشن و عکس های منتشر شدشون تو این سالها و تکذیب مداوم عکس ها توسط کاخ سفید ووووووووو در نهایت سکوت آخرین ریس جمهور در مقابل عکس چاپ شده اش و ووووو ....

چیزی که عجیبه اینه از زمان آدولف هیتلر عکس هست تااااااا بیل کلینتون و  جورج بوش و  وووو...

نمیدونم ...

چی بگم.

ذهن آدمو درگیر میکنه . از اون درگیری های شدیده بی نتیجه . که اخرش جز کلافگی و خستگی نتیجه ای نداره...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۲
مریم م.م

نظرات  (۱)

متاسفانه من هیچ وقت از این چیزا سر در نیاوردم :)
پاسخ:
من هم ...

اینکه تخیله یا ...؟

تفکرات و  مطالعات جزییم  بی نتیجه بوده...

پس من هم  مثله شما...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی