هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

خربسته گاه 2

دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۵۵ ق.ظ

این خیانته به علم.

خیانت به بجه های نیمه اول دهه 60 به ماقبل . که همشون استرس کشیدن و اکثر معده درد و یه دردی از اون استرس براشون بجا مونده که اغلب ، خودم که دقیق شدم  توشون گوارشیه. ..

دانشگاه ، امروز خیانت بزرگیه.

متاسفم .

برای این دوره

برای خودم
و

برای ...

واقعا متاسفم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۷
مریم م.م

نظرات  (۲)

خوبی این دوران اینه ک دیگه کسی برای پز دادن دکترا نخواهد گرفت دیگه. چون همه الان دکترا میگیرن. منو یاد اون روزایی میندازه که موبایل کالای گرانی بود و خیلی ها گرسنگی میکشیدن تا یه خط موبایل بخرن و پز بدن . اما حالا همه موبایل دارن..و دیگه کسی برای پز دادن خط موبایل نمیگیره.. اگه کسی الان بخواد دکترا بخونه فقط باید علاقه داشته باشه تا یه جورایی برسه به اخر اون چیزی که سالهاست براش وقت گداشته ...دیگه دکترا خوندن نه پز دادن داره و نه پول توشه...
برای ادمهای دیوانه بعضی کارها حساب و کتاب مادی نداره...دیوانه ها اگه یه کاری بکنن یعنی واقعا عاشق ان کار هستن...الان هم برا دکترا باید دیوانه بود و عاشق وگرنه هیچ مزیت مادی نداره..از این دیدگاه نگاه کنی وضع موجود زیاد هم بد نیس...چند سال بعد که تب دکترا خوندن خوابید و همه دکتر شدن دیگه اونایی میان دنبالدعلم که عشق دارن و این خوبه
پاسخ:
دوست منم دقیقا همینو میگه . علاقه نه. میگه : فقط برای اینکه چیزی رو که شروع کردم تا تهش برم و تمومش کنم  رفته دکتری...
با همه دلایلی که برای خودم دارم گاهی مردد میشم...
شما چی خوندین جناب اسراپ ؟؟ با توجه به اسراپ  ، تصورم برا ینه که ، باید برق و الکترونیک باشین. منظورم مقطعه؟ 
من دارم دکترا میخونم..ب رشته ای ک میخونم خیلی علاقه دارم. دوس دارم و سعی میکنم ک چیزی بسازم ک تاحالا نبوده. اون آرزوی پول هم ک داشتم اینجا ب دردم میخوره. خیلی از وقتام صرف پول دراوردن بخور نمیر میشه.حیف این وقت...ما آدم ها وقت زیادی نداریم..
16 آذر ثبت نام دکتراست..اکثر دی ماهی ها محافظه کار هستن.
پاسخ:
میدونم...

دی ماهی . کجا خوندین  ؟ ننوشتم چه ماهیم.

...
چیزی بسازین که تا حالا نبوده .؟ آره  . خیلی خوبه..  
اما اصلا خوب نیست که کل زندگی رو ، زندگیه که میگین کوتاهه رو صرفش کنین. یه ایده معمولا زمان میبره تا به سرانجام مطلوب برسه. و البته گاهی شرایط دست به دست هم میدن که سریعتر پیش بره و یا اصلا به سرانجام نرسه. من میگم : آدم باید در کنار زندگی ، به آرزوهای علمیش برسه.ا...


یه کامنتا ی رو نوشته بودم به خاطر بسپرین زمانش رو . یادتونه آقای دکتر؟





ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی