هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

فقط یه آرزو

سه شنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ق.ظ

بارها به این موضوع فک کردم .


اگه خدا بهم بگه : هی ؟  م ؟ یه آرزو کن براورده میکنم. فقط یه آرزو .


اگه خدا اینو بهم بگه و قرار باشه فقققققققققققققققققققققققط یه آرزو کنم اون یه آرزو چی میتونه باشه ؟؟؟

چه آرزویی کنم که پشیمون نشم؟



ثروت  ؟  نه


قدرت ؟  نه

زیبایی؟  اصلا و ابدا.


مقام ؟؟ بدم نمیاد اما نه .


عشق ؟؟؟   اونم خوبه اما  قراره فققققققققققط یکی باشه. عشق خوبه اما به تنهایی کافی نیست ملزومات زیادی میخواد گاهی ...


سلامتی ؟  آرررره . خییییییلی خوبه.   اما اینم نه  یعنی آره هاا .اما به تنهای نه . چون فقققققققققققط یه آرزوست .


خدایا ؟ اگه 3 تا بود بهتر نبود؟؟؟ نمیشه 3 تا آرزو کنم ؟؟


آرامش ؟ آرهههههههه این از همه بهتره. اگه آدم آرامش داشته باشه خیلی از مسایل حل میشه. اصلا بوجود نمیاد که بخواد حل بشه. ..  اما نه . تنها آرامش یه جوریه انگار ...


صعه صدر ؟  میشه همون صبر و  آرامش . همون زیر مجموعه اس که بابا.

خوب پس چی ؟؟؟

عاقبت به خیری. آره عاقبت به خیری خیییییییییییییییییییییییلی خوبه. دورنماشو ببین . عالیییییییه.

اما راستش بازم مطمئن نیستم. چون فقط یه آرزوست و دیگه پشیمونی سودی نداره .

اگه 3 تا بود ،   سلامتی و   آرامش   و  عاقبت به خیری   میخواستم . 

نه نه

اگه 3 تا بود   سلامتی و   شادی    و  عاقبت به خیری   میخواستم از خدا .

نه

    سلامتی  و  عشق و   آرامش  میخواستم .

نه

سلامتی و عشق و  عاقبت به خیری  میخواستم .

اصلا اگه 5 تا بود خیلی خوب بود هاااا.   اونوقت از خدا    سلامتی ،  عشق ،  آرامش ، شادی ، و عاقبت به خیری میخواستم.

نه

6 تا خوبه. 

سلامتی ، عشق ، آرامش ، شادی ، عاقبت به خیری و ایمان  میخواستم.

اما فقط یکی .

اگه قرار باشه فقط یکی باشه اون چیه ؟

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۸
مریم م.م

نظرات  (۴)

۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۱:۰۷ علیرضا علیرضا
عالی بود
پاسخ:
?
هیچ وقت نباید بی آرزو موند. آرزوهای قدیمی و ارزوهای تازه...هیچ وقت آرزوها و خواسته هاتو فراموش نکن...عشق یکی از مهمترین ارزوهاست...
پاسخ:
آرزوهای قدیمی گاهی رنگ میبازن. ایییینقد کمرنگ میشن که یادت میره ... گاهی هم اینقد زندگی سخت میشه که آرزویی برات نمیمونه. ...اما در مجموع آرزوهان که به زندگی امید و انگیزه میده. رسیدن به اونا.


آره .عشق یکی  از  قشنگترینشون.

شما اگه قرار بود خدا یه آرزوتون رو برآورده کنه ، اون چی بود؟؟چی ازش میخواستین؟؟
راستش رو بخوای اگه الان بگم آرزوم چیه اون پول زیاد هست. چون کلی برنامه دارم که میتونم با پول بهشون برسم. این آرزوی مادی منه. یه آرزوی معنوی هم دارم ک فکر میکنم فعلا نگم بهتره.
پاسخ:
دوس دارم عمیقا آرزو کنم به پول برسین. همونقد زیادی که میگین. خییییییییییییییلی زیاد. اما واقعا دلم نمیاد. جدی میگم.  حیفه .
مثلا خودتونو پولتونو وقف علم کنین ؟؟؟
ایده های ناب رو اسپانسر بگیرین. ...

چرا بهتره که فعلا نگین؟؟  اگه براورده بشه و بگین که دیگه اسمش آرزو نیست. خب طبع آدم اینه که اون چه رو نمیدونه کنجکاوه که بدونه.

به هرحال

امیدوارم "بهترین ها "براتون باشه همیشه.  پول علم ثروت عشق ایمان آرامش شادی  وووووووووو.....

منم خیلی بهش فکر کردم
آرامش
اما خوب آرامش فقط توی همین چند روز زندگی که کفایت نمی کنه
خوب مثلا آرامش این دنیا و اون دنیا که یک جوری شامل عاقبت به خیری هم بشه

پاسخ:
سلام.

آرامش.
آره . آرزوی خوبیه.
آرامش روح و جسم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی