هزار مژده که آمد بهار و گل خندید

روزمرگی
آخرین نظرات
  • ۳ شهریور ۹۶، ۲۰:۵۰ - قالب رضا
    :)
  • ۱۱ تیر ۹۶، ۱۲:۲۳ - نیما نوری نژاد
    عالی

ایده

چهارشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۵۵ ب.ظ



اینقد برای سفره هفت سین و سبزه ایده دارم که نمیدونم کدوماشو انتخاب کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دلم همشو میخواد . اما اون همه که جا نمیشه تو خونه. خیییییییییلی زیاده.

بیشتر برای سبزه است.  خیییییییییلی ایده دارم. همششششششش بزرگ. مثه سفره. یا حتی زمین فوتبال مثلا.

باید فکرامو منسجم کنم و انتخاب کنم که چی میخوام و برم تو کارش.

دلم  یه سبزه  1396   میخواد.

یه چن تا سبزه درختی

یه سیززززه بززززززززززززگ که روش هفت سین بذارم.

سبزه  با هفت سین با گاری .

سبزه ی خروسی .

....

...

:-)))))))))))))))))).

کله م  پره پره.

خوبه که الان میرم خونه.  یه هوایی که کله م میخوره.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۸
مریم م.م

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی